E.ON Benelux

E.ON Benelux is al enige tijd één van de grootste energiebedrijven in Europa. Het belangrijkste doel voor E.ON Benelux is meer rendement halen uit energie. Het bedrijf levert elektriciteit en warmte aan consumenten en bedrijven. Maatschappelijke verantwoordelijkheid vinden zijn bij E.ON Benelux erg belangrijk en daarom hebben zij een aantal punten opgesteld om dit aan te tonen. Zo pleit E.ON Benelux onder andere voor het verstrekken van veilige en economisch verantwoorde energievoorzieningen die ook nog eens klimaatvriendelijk zijn.

In 2015 wil E.ON Benelux 18% van hun opgeteld vermogen uit duurzame energie laten bestaan. E.ON Benelux streeft niet naar volledig groene stroom maar het is wel een belangrijk onderwerp van het bedrijf. E.ON Benelux wil dit percentage behalen door energie uit wind, waterkracht en biomassa te halen.

Waardering

5,8

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo E.ON Benelux

Contactgegevens

E-mailadres:
klantenservice@eon-benelux.com
Telefoonnummer helpdesk:
0900 - 0601
Kosten:
lokaal
Openingstijden helpdesk:
maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 17:30 uur
Website:
www.eon.nl

Win een weekendje Rome!

Laatste ervaringen met E.ON Benelux

Twee jarig contract met 4 maanden gratis stroom NIET DUS!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door O.D Te Oldenzaal op 09/04/2014 om 11:40:

Service oordeel (0 to 10): 1 Prijs/Kwaliteit (0 to 10): 0 2 jaar contract 4 maanden Gratis stroom, NIET DUS! De...

Lees verder »

misleidende tarieven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door R. van Leeuwen op 06/06/2013 om 22:50:

Vorig jaar overgestapt naar EON vanwege een laag vaststaand tarief. Nu op jaarrekening moet ik 900 euro bijbetalen. De z...

Lees verder »

volle tevredenheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne op 06/05/2012 om 19:50:

Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...

Lees verder »