Energiedirect.nl

Energiedirect.nl is er trots op dat de klant centraal staat in het bedrijf. Om deze reden onderscheidt het bedrijf zich van de concurrenten. Na de liberalisering van de energiemarkt, kwam Energiedirect.nl de markt op met een eenvoudig idee. Dit was energie voor een lage prijs. Momenteel voorziet Energiedirect.nl 500.000 mensen van energie en is daarmee één van de grootste online energiebedrijven van Nederland.

Klanten kunnen 24 uur per dag terecht met ideeën, opmerkingen en klachten. Energiedirect.nl zegt dat zij in tegenstelling tot de concurrenten wel iets met input van klanten doen. Zo verkoopt Energiedirect.nl niet meer deur aan deur en verkopen zij niet meer onder etenstijd. Volgens Energiedirect.nl krijgen consumenten steeds meer invloed op hun eigen energievoorziening en zien zij dit als een erg belangrijk gegeven. Energiedirect.nl ziet een toekomst waarin klanten samen met hun het bedrijf runnen.

Waardering

4,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Energiedirect.nl

Contactgegevens

E-mailadres:
klantenservice@energiedirect.nl
Telefoonnummer helpdesk:
0900 - 334 73 28
Kosten:
€ 0,10
Openingstijden helpdesk:
maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur
Website:
www.energiedirect.nl

Win een weekendje Rome!

Laatste ervaringen met Energiedirect.nl

Starre onvriendelijke organisatie bvan zakkenvullers

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hendrik op 01/08/2013 om 13:07:

ED heeft ons een naheffing gestuurd die niet klopte,en vervolgens ons aangemeld als wanbetaler,omdat de factuur niet met...

Lees verder »

Klopt van geen kant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door amanda op 16/05/2013 om 22:31:

Ze sturen je na 6 jaar een hele hoge rekening en verwachten dat je die dan even meteen voldoet. Bij niet betalen word h...

Lees verder »

goed, vriendelijk, goedkoop

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sanne de Boer op 07/05/2012 om 13:58:

Ik vind dat Energie Direct goed bezig is met haar diensten, op deze manier laten ze zien dat samenwerking op andere man...

Lees verder »