Nederlandse Energie Maatschappij

De Nederlandse Energie Maatschappij is een grote onafhankelijke energieleverancier in Nederland. De steekwoorden van het bedrijf zijn transparantie, voordeel en service. De Nederlandse Energie Maatschappij is een vernieuwende bedrijf dat veel inspanning levert om klanten tevreden te maken. Een onderdeel hiervan is een geheel verzorgde overstapservice. De missie van de Nederlandse Energie Maatschappij is om de markt voor kleinverbruikers op het gebied van elektriciteit en gas open te breken, op een manier die maatschappelijk verantwoord is en ook vooruitstrevend.

Door het openbreken van de markt zullen de prijzen dalen en dat is erg belangrijk voor de Nederlandse Energie Maatschappij. Door energie slim in te kopen, kan de Nederlandse Energie Maatschappij klanten veel voordeel bieden. Daarnaast wil de Nederlandse Energie Maatschappij in Nederland het energiebedrijf worden die het meest klantgericht is.

Waardering

2,9

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Nederlandse Energie Maatschappij

Contactgegevens

Telefoonnummer helpdesk:
088 - 73 07 307
Kosten:
lokaal
Openingstijden helpdesk:
maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur
Website:
www.nederlandenergie.nl

Win een weekendje Rome!

Laatste ervaringen met Nederlandse Energie Maatschappij

Jammer, ze leken zo eerlijk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K.M. Liernur op 10/04/2014 om 13:01:

WEET CEO SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT? Naar onze mening; Pleegt de NEM VALSHEID I...

Lees verder »

in eens klant , klachten niet afhandelen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door m. van.z op 19/11/2013 om 07:48:

We waren ineens klant, nog nooit iets getekent. We hebben een 3 jaar contract met concurent. Maar wel een rekening bet...

Lees verder »

Alleen maar gedoe

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tristan op 01/06/2013 om 21:45:

Er valt echt niet zoveel te besparen. Ik heb enorm veel spijt van mijn overstap naar de Nederlandse Energie Maatschappij...

Lees verder »