Robin Energie

Robin Energie is van mening dat energie van iedereen moet zijn. Daarnaast vindt het bedrijf ook dat klanten op de hoogte moeten zijn over hoe de prijs van energie tot stand komt. Ook vinden zij dat de klanten geen cent meer mogen betalen. Het bedrijf is de eerste in Nederland die zich afzet tegen de gevestigde orde. Robin Energie wil een einde maken aan oneerlijke winstmarges, ontransparante prijzen en groene stroom die niet groen is.

Het bedrijf is transparant en eerlijk en daarom zijn zij open over alle zaken. Klanten van Robin Energie mogen zelfs weten wat het bedrijf voor advertentie betaald. De inkoopprijzen van Robin Energie zijn net zo hoog als de prijzen voor de klant. Het milieu is ook erg belangrijk voor Robin Energie en daarom investeren zij via twee fondsen in een betere en groenere toekomst.

Waardering

8,5

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Robin Energie

Contactgegevens

E-mailadres:
service@robinenergie.nl
Telefoonnummer helpdesk:
0800 - 85 85 850
Kosten:
Gratis
Openingstijden helpdesk:
maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur
Website:
www.robinenergie.nl

Win een weekendje Rome!

Laatste ervaringen met Robin Energie

Bewindvoerder & Curator zeer blij met Robin

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Spado Budget Beheer op 15/12/2013 om 08:05:

Niet dan lof voor Robin Energie. Werkt snel Persoonlijk contact mogelijk voor bewindvoerder / Curator Afspraken zijn...

Lees verder »

Tien euro overhead en profit in abonnementvorm.

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door I. Visser op 26/09/2013 om 17:15:

Wat ik zo duidelijk en nuchter vind is dat je tien euro betaald en de rest tegen leveringskosten en belasting/netwerkbeh...

Lees verder »

ruim voldoende goed

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. Gerritsen op 11/03/2012 om 16:47:

Niets dan lof voor deze energieleverancier. Het is volgens mij wel alleen een tussenpersoon maar hoe dan ook ze hebben h...

Lees verder »