Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
grootste fout ooit
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij zijn sinds 22 april 2010 klant bij Oxxio en dit is de grootste fout die wij ooit hebben gemaakt! Wij zijn nu al m...
Lees verder »eindafrekening klopt niet
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Pure ellende. Zeker als je gaat verhuizen en geen klant blijft. Want net als je je voordeel eruit hebt gehaald pakken ze...
Lees verder »grote teleurstelling
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen bij deze leverancier die mijn vragen goed kan beantwoorden en dan vooral...
Lees verder »wat een rot bedrijf
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer slechte ervaringen met MAIN Energie!! Door het niet toesturen van papierwerk voor de meterstand aan mij hebben ze d...
Lees verder »financieel aan de grond
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Gas en licht van Eneco is werkelijk verschrikkelijk! Wij hebben in 8 maanden wonende op een klein flatje van 50m2 met t...
Lees verder »ze doen niks voor het milieu
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik vind ze erg duur in vergelijk voor een energieleverancier die totaal niet denkt aan het milieu of zich inzet voor gro...
Lees verder »bij Orro gaat het altijd mis
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Bij Orro Energy gaat het vooral mis omdat ze elke keer mijn meterstanden moeten schatten terwijl ik de kaart altijd netj...
Lees verder »administratieve rompslomp
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nou nou nou ik hoop dat ik me nooit meer zo druk zal maken als ik nu doe over mijn leverancier. Ik ben al 3 weken bezig...
Lees verder »prijzen zijn veel duurder
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Heb geen klachten over de levering of over de service maar vooral over de prijs. Ik had op internet een uitgebreide verg...
Lees verder »pas op mooie praatjes
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vandaag een adviseur van Nuon gebeld. Hij adviseerde me over te stappen van Eneco naar naar Nuon omdat het maar liefst 4...
Lees verder »alleen maar duurder uit
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben ons ongeveer 1,5 jaar geleden over laten halen om de overstap naar Nuon te maken omdat Nuon ons beloofde een...
Lees verder »zware misleiding
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb mij onlangs ook aangemeld voor de speciale kortingsactie van Nuon voor de 3 jaar vaste tarieven variant. Nou mer...
Lees verder »ik betaal meer dan bij eneco
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb onszelf 3 maanden terug ook aangemeld bij UnitedConsumers voor gas en stroom maar betaal nu ongeveer 30 euro per...
Lees verder »Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekening...
Lees verder »welkomstpremie niet betaald
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In oktober 2012 overgestapt naar Eneco met een "welkomstpremie" van € 220. Deze zou op de eindafrekening, dus zo'n...
Lees verder »NIET mee in zee gaan!! Doen maar wat!!
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij liggen al een jaar in de knoop met Innova. Ze sturen hoge voorschotrekeningen, op de jaarrekening staan meterstand...
Lees verder »grootschalige diefstal
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Windunie bedriegt de consument op zeer grote schaal. Zo gaat savonds pas om 23.25 uur de meter op goedkope stroom, i.p.v...
Lees verder »slechtste leverancier ooit
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nog nooit zo'n slechte leverancier gehad! Ze beweren glashard mijn opgave van meterstanden niet te hebben ontvang...
Lees verder »blijft maar incasseren
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Overgestapt gemaakt naar Nuon. Eneco bleef ondertussen rustig maandelijks door incasseren. Bij informeren omtrent deze g...
Lees verder »amateuristsiche club
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ga nooit maar dan ook nooit in zee met deze lieden. Ze maken er daadwerkelijk een potje van. Ten eerste veel problemen g...
Lees verder »