Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

ben blij dat ik er (bijna) vanaf ben

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Helga van W met Energiedirect.nl

Ik heb vorig jaar geleden na telefonische colportage ontzettend veel moeite moeten doen om weer van energiedirect af te...

Lees verder »

oplichterij voorschot bedrag;

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door neeha met Oxxio

dat hele Oxxio is allemaal oplichterij; vroeger woonde ik in een 1kamer flat met mijn man en onze zoon; we gebruiken wei...

Lees verder »

geen grote fan 1for1

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jonne de Leeuw met ONEforONE

Ben zelf geen grote fan van OneFOROne; Heb een tijd bij die leverancier gezeten en sinds kort naar Electrabel overgestap...

Lees verder »

concurrentie is 20% goedkoper

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door David Bakker met Nederlandse Energie Maatschappij

Voorschot aanpassen kent men blijkbaar niet bij de Nederlandse Energie maatschappij. De NEM weet het altijd beter prima...

Lees verder »

boete ivm vakantie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sabine met Orro Energy

Na 1 keer te laat te hebben betaald ivm vakantie kreeg ik meteen een boete van 47,50! Echt schandalig hoe ze omgaan met...

Lees verder »

gestegen prijzen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Said Haram met Nuon

Ik adviseer om iedereen na het actiejaar van Nuon snel overtestappen naar een andere leverancier want het actie jaar ga...

Lees verder »

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K. Dorp met Nuon

Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...

Lees verder »

stop ermee Oxxio

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Merelinde K met Oxxio

Ik vind dat de bedrijven als Oxxio moeten ophouden met het aanbieden van allemaal aanbiedingen als mensen de overstap ma...

Lees verder »

onduidelijke offerte

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door twijfelaar met WoonEnergie

De huidige offerte voor 3 jaar G en E bij woonenergie lijkt wel de beste , maar bij nadere controle bleek bij gasafname...

Lees verder »

een grote puinhoop!!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Remco B met Innova Energie

het is gewoon een puinhoop bij Innova. ze maken daar heel veel fouten dat het gewoon teveel is om allemaal op te schrij...

Lees verder »

niet over te spreken

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lonneke met E.ON Benelux

Ik ben echt schandalig behandeld door dit bedrijf na mijn overstap. Ik was al niet tevreden over de service maar na mijn...

Lees verder »

wat een slecht bedrijf

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Wiemer Kuik met Eneco

wat een slecht bedrijf! Hele lange wachttijden bij de klantenservice, en vervolgens niet eens goed te woord gestaan. To...

Lees verder »

slechte privacy

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Helena Kipric met Eneco

Zonder mijn medeweten heeft iemand anders mijn correspondentieadres bij Eneco kunnen veranderen waardoor ik nu allemaal...

Lees verder »

pure oplichterij

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sabrina K met Eneco

Er stond hier net een verkoper van Enco aan de deur die probeerde mij een contract te verkopen. Maar er werd vrijwel all...

Lees verder »

lees eerst alle ervaringen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Cora Zuurmond-Stam met Nuon

Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Nuon. H...

Lees verder »

colportage bejaarden

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Latoya met Energiedirect.nl

Een vreselijk misdadig bedrijf! Ze hebben mijn demente moeder telefonisch een contract verkocht en haar niet de voorwaa...

Lees verder »

3 x niks niks niks

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Statiou Andreous met Energiedirect.nl

Ga nooit in zee gaan met Energiedirect. Oplichters zijn het en je krijgt een termijn om het op te zeggen en als je dat d...

Lees verder »

zeer teleurstellend

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Eloa Lombard met Energiedirect.nl

Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen die mijn vragen kan beantwoorden en dan vooral over de foutieve tarieven...

Lees verder »

klachten niet afgehandeld

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Onze klachten worden geheel niet afgehandeld, wij hebben al meer dan 1 jaar grote problemen met dit bedrijf. Zij sturen...

Lees verder »

pas op niet op ingaan

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Harry Sigelaar met Nederlandse Energie Maatschappij

Ga nooit met de Nederlandse Energie Maatschappij in zee! Ze beloven mij al meer dan een half jaar een eindafrekening. De...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15