Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

geen klant worden hier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door domme ezel met Nederlandse Energie Maatschappij

Iedereen raad ik af om klant te worden bij NEM, of je moet het leuk vinden om brieven van een incasso bureau te ontvange...

Lees verder »

wat een zooitje zeg

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Shurdon Fayenete met Nederlandse Energie Maatschappij

Nog nooit een jaarafrekening gehad van de NEM. Als je er eenmaal bij bent, kom je er bijna niet meer af. Het heeft me me...

Lees verder »

belachelijk bedrijf

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dolf Meertens met Orro Energy

Echt een belachelijk bedrijf; sinds vorige maand hebben ze mijn maandelijkse termijn verhoogt naar 429 euro per maand. V...

Lees verder »

opzeggen kost 460 euro!!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tamara met Orro Energy

4 maanden geleden opgezegd bij Orro Energy en kreeg ineens een opzegrekening van 460 euro of ik die even heel snel wilde...

Lees verder »

grootste boevenbende

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Steefje met Oxxio

Iedereen weet toch dat Oxxio de grootste boef is van alle energieleveranciers. Vorig jaar had ik via een colporteur aan...

Lees verder »

hondsbrutale service

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jamie Verhoef met Oxxio

Ook wij werden door Oxxio hondsbrutaal behandeld. Ze beloven een laag tarief en als je daarop reageert krijg je een beve...

Lees verder »

bonus betalen ze niet

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door G. Wetemans met Nuon

In 2010 via een vergelijkkingswebsite een contract afgesloten bij Nuon. We zouden een bonus van 150 euro krijgen als we...

Lees verder »

erg onduidelijke tarieven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Frank op de Woerd met Nuon

Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...

Lees verder »

veel verkeerde rekeningen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dettie Brackenie met UnitedConsumers

Dit bedrijf bezorgt me erg veel hoofdpijn de laatste weken! Zowel Unitedconsumers als hun incassobureau sturen brieven m...

Lees verder »

onprofessionele service

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Klaartje met Oxxio

Zeer onprofessionele klantenservice van Oxxio. Ik heb nu al 3 keer een mailtje gestuurd betreft een foutieve maandnota d...

Lees verder »

belachelijk bedrijf

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jeremiah met Oxxio

Onbegrijpelijk dat een organisatie als Oxxio nog klanten heeft en nog het recht krijgt om door te gaan met haar praktijk...

Lees verder »

geen actie voor trouwe klanten

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Harold met Oxxio

Oxxio doet niets voor trouwe klanten. ben al van af het begin klant bij Oxxio maar geen tablet of andere aanbiedingen vo...

Lees verder »

bonus kun je vergeten

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Simone v K met Windunie

Wij zijn nav een krantenartikel, waarin beloofd werd ,een bonus van 150 euro, als je overstapte van de ene energielevera...

Lees verder »

slechtste service ooit

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Merel met Frivius energie

Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...

Lees verder »

valse voorwendselen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Onder valse voorwendselen heeft mijn vriendin een contract aan de deur getekend. Hun verkoper vertelde dat het alleen ma...

Lees verder »

slechtste leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

De NEM is de slechtste en meest achterlijke leverancier welke ik ook gehad heb. Heeft meer als een jaar nodig om een ein...

Lees verder »

1e rekening was al fout

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door barry kweker met Nederlandse Energie Maatschappij

Na de 1e 3 maanden stuurde de NEM mij een rekening voor die 3 maanden. Ik weigerde dit bedrag te betalen want ten eerst...

Lees verder »

niks meer gehoord

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Heleen met Oxxio

Afgelopen februari heb ik me aangemeld bij Oxxio voor groene stroompakket. Een week later kreeg ik een bevestigingsbrief...

Lees verder »

bespaar jezelf de moeite

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Samir met Oxxio

Ik wil tegen iedereen zeggen bespaar jezelf de ellende van een aanmelding bij OXXIO. Begin september aangemeld en nog st...

Lees verder »

opgelicht met tarieven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Leon de Winter met Oxxio

Aangemeld bij Oxxio en wij hadden gelukkig de tarieven uitgeprint als bewijs ter controle. En ja hoor een paar dagen l...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15