Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
prima maatschappij
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben nu al zo’n 6 jaar klant bij Eneco. Alleen problemen gehad met een eenmalige verhuizing. Nieuwe bewoners van m...
Lees verder »al 6 maanden bezig
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
IK ben nu al 6 maanden bezig met Energiedirect om mijn teveel betaalde nota's terugbetaald te krijgen. Het meest verv...
Lees verder »geen spijt van de overstap
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Sinds vorig jaar overgestapt op Energiedirect.nl en ik heb er absoluut geen spijt van. Je krijgt direct iemand aan de li...
Lees verder »doet precies wat ze zeggen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Energiedirect.nl doet precies wat ze zeggen. Ze zijn duidelijk, eerlijk en makkelijk te bereiken. Ik geef niet snel...
Lees verder »goede klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Dit is een goede, eerlijke club die al geruime tijd hard werkt aan duurzame energie in Holland Ik ben al jarenklant van...
Lees verder »altijd prima geholpen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vier maanden terug klant geworden bij Greenchoice ivm oplevering nieuwbouwwoning. Regelmatig contact gehad met klantense...
Lees verder »geen problemen hier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Geen problemen met Nuon. Er werd alleen een kleine fot gemaakt tijdens de overstap (dubbele rekening); paar keer belle...
Lees verder »zeer tevreden over
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ik heb al bij meerder leveranciers gezeten van A t/m Z maar UnitedConsumers is tot nu toe met pluim de beste leverancier...
Lees verder »fijne en gemakkelijke overstap
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij zijn vorig jaar toen we verhuisden naar onze nieuwe woning overgestapt naar AtoomStroom. Ik ben helemaal niet van me...
Lees verder »moeite met zonnepanelen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de pla...
Lees verder »een grote bende
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben niet te spreken over de service die E-On levert. Voordat ik klant werd had ik duidelijk gevraagd hoe het precies...
Lees verder »10 voor de service
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn vorige energieleverancier Eneco heeft me zwaar laten stikken vandaar dat ik sinds kort ben overgestapt naar de NEC...
Lees verder »slecht voorgevoel
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Deze leverancier weet echt niet waar die mee bezig is en heb nog nooit zo'n knudde bedrijf meegemaakt. Een aantal wek...
Lees verder »fijne en gemakkelijke overstap
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
top initiatief, eindelijk eens een nieuw energiebedrijf met een goede aanbieding. Goedkope leveranciers hebben ten onrec...
Lees verder »niet interessant voor consumenten
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Het lijkt erop alsof ONEforONE alleen nog een leverancier is voor de zakelijke markt. De consumenten hebben te maken met...
Lees verder »altijd goed geholpen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij zijn altijd goed geholpen en nooit problemen gehad met de service van Nuon. Het is een fijn bedrijf waar andere nog...
Lees verder »geen specificaties verbruik
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Op de nieuwe jaarafrekening die ik onlangs ontving van UC staan alleen maar totaalbedragen. Wat je nou precies voor gas...
Lees verder »vieze colportage
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn ouders zijn blijkbaar omgepraat door een colporteur en toen hebben ze hun handtekening gezet omdat ze voorgespiegel...
Lees verder »Jammer, ze leken zo eerlijk
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
WEET CEO SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT? Naar onze mening; Pleegt de NEM VALSHEID I...
Lees verder »niet heel eerlijk
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben erg tevreden over RobinEnergie. Ze zouden wel iets transparanter mogen zijn wat betreft de beloofde kortingen. Er...
Lees verder »