stelletje amateurs

Geschreven door Jeremy op 13/04/2012 om 11:19:

DIt zijn echt een stelletje amateurs. De tarieven zijn zeer moeilijk te vinden op hun website; en als je ze na lang zoeken eindelijk gevonden hebt opent er een pdf bestand maar dan valt direct weer de hele website weg als je hierop klikt; en dan kun je weer opnieuw beginnen.

ook telefonisch krijg ik ze niet te pakken. Als ik al zoveel moeite moet doen om klant te worden dan houdt het voor mij al op hoor.

Waardering

2,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Atoomstroom
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Atoomstroom

misselijk makend bedrijf

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Chantal op 29/10/2013 om 15:32:

Toren hoge eind afrekeningen, dubbele voorschot facturen, slechte klanten service ja wanneer je klant wilt worden ben je...

Lees verder »

Atoomstroom Oplichters

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ge_Mo op 09/07/2012 om 08:25:

Zeer onduidelijke leverancier. je krijgt geen hoogte wat je verbruikt hebt. Je kan zelf niet controleren of je verbruik/...

Lees verder »

goed, vriendelijk, goedkoop

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tanja op 23/05/2012 om 00:11:

geen moment spijt gehad van dat ik ben overgestapt naar deze partij. klantenservice staat me altijd goed en vriendelijk...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lucas Baanstra op 29/01/2012 om 09:32:

Wij zijn vorig jaar toen we verhuisden naar onze nieuwe woning overgestapt naar AtoomStroom. Ik ben helemaal niet van me...

Lees verder »

goedkoop, goedkoper, goedkoopst

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Chris op 03/01/2012 om 17:45:

Hallo ik ben eigenlijk alleen om de prijs overgestapt naar deze energieleverancier. De eerste maanden vroeg ik me echt a...

Lees verder »