Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
overstap slordig gedaan
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onlangs ben ik overgestapt van Eneco naar UnitedConsumers. Ten tijde van het afsluiten van een contract met Eneco was mi...
Lees verder »probleem snel opgelost
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al meerdere malen problemen gehad met notas omdat ik volgens hun de verkeerde meterstanden had doorgegeven. Ik...
Lees verder »ik ga overstappen
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al diverse reviews gelezen over UC en ik denk dat ik nu daadwerkelijk de overstap ga maken. Ook al zijn ze nie...
Lees verder »ik betaal meer dan bij eneco
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb onszelf 3 maanden terug ook aangemeld bij UnitedConsumers voor gas en stroom maar betaal nu ongeveer 30 euro per...
Lees verder »bonus is verkooppraatje
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Hou er altijd rekening mee dat de toegezegde bonus bij verlenging van het jaarcontract tijdens een volgende jaarafrekeni...
Lees verder »ben erg tevreden
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben absoluut geen op of aanmerkingen over de service van Oxxio . Al meer dan 2 jaar zijn wij zeer content jaar; a...
Lees verder »vieze colportage
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn ouders zijn blijkbaar omgepraat door een colporteur en toen hebben ze hun handtekening gezet omdat ze voorgespiegel...
Lees verder »Atoomstroom Oplichters
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer onduidelijke leverancier. je krijgt geen hoogte wat je verbruikt hebt. Je kan zelf niet controleren of je verbruik/...
Lees verder »"TUSSENTIJDSE NOTA"(volgens NEM)
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Voorbeeld van ons: PUUR ALLEEN DE VERBRUIKTE HOEVEELHEDEN (volgens NEM) JAARNOTA:(volgens NEM) 3 januari 2013 ontva...
Lees verder »Woonenergie - oplichters
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
22 november j.l. stond Dhr. P. Vugts bij mij voor de deur met een aanbod van Woonenergie. Wij zijn in gesprek geraakt en...
Lees verder »Slechte betaler
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Jaren geef ik de meterstanden door begin augustus en volgt de afrekening half september.Aangezien ik altijd geld terug k...
Lees verder »slechte service, afsluiten ondanks hun fout
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij werden gedreigd met afsluiting omdat we de jaarrekening niet zouden hebben betaald. Ze hebben die 5 keer naar ons v...
Lees verder »welkomstpremie niet betaald
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In oktober 2012 overgestapt naar Eneco met een "welkomstpremie" van € 220. Deze zou op de eindafrekening, dus zo'n...
Lees verder »Zeer slecht Hoge extra kosten
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer slecht in communicatie. Hoge extra bij komende kosten. Erg onduidelijk en niet oplossing gericht naar klanten....
Lees verder »Verkeerde colportage
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Van de week een jonge man aan de deur gehad van Electrabel. Hij vertelde mij dat ze rechtstreeks vanaf de energiecentral...
Lees verder »slordige klachtafhandeling
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Over de prijzen zul je mij niet horen maar de klachtenafhandeling scoort een dikke onvoldoende. Al 2 jaar vallen ze mij...
Lees verder »vertraagde rekeningen
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De tarieven zijn in vergelijking met de concurrentie aan de lage klant maar het is wel een rommeltje op de administratie...
Lees verder »stelletje amateurs
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
DIt zijn echt een stelletje amateurs. De tarieven zijn zeer moeilijk te vinden op hun website; en als je ze na lang zoek...
Lees verder »geen klant worden
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik raad iedereen ten strengste aan geen klant te worden bij deze leverancier. ze hadden mij een mooie belofte gedaan maa...
Lees verder »Be aware of Nederlandse Energie Maatschappij
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nederlandse Energie Maatschappij (NEM, NLE), NLEnergie, or whatever names they are known by, this company has no sense o...
Lees verder »