Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

overstap slordig gedaan

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lawa de Vries met UnitedConsumers

Onlangs ben ik overgestapt van Eneco naar UnitedConsumers. Ten tijde van het afsluiten van een contract met Eneco was mi...

Lees verder »

probleem snel opgelost

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gabriella Marciano met UnitedConsumers

Ik heb nu al meerdere malen problemen gehad met notas omdat ik volgens hun de verkeerde meterstanden had doorgegeven. Ik...

Lees verder »

ik ga overstappen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. Beetstra met UnitedConsumers

Ik heb nu al diverse reviews gelezen over UC en ik denk dat ik nu daadwerkelijk de overstap ga maken. Ook al zijn ze nie...

Lees verder »

ik betaal meer dan bij eneco

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ahmed met UnitedConsumers

Ik heb onszelf 3 maanden terug ook aangemeld bij UnitedConsumers voor gas en stroom maar betaal nu ongeveer 30 euro per...

Lees verder »

bonus is verkooppraatje

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Barry Opdam met UnitedConsumers

Hou er altijd rekening mee dat de toegezegde bonus bij verlenging van het jaarcontract tijdens een volgende jaarafrekeni...

Lees verder »

ben erg tevreden

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Thomas met Oxxio

Wij hebben absoluut geen op of aanmerkingen over de service van Oxxio . Al meer dan 2 jaar zijn wij zeer content jaar; a...

Lees verder »

vieze colportage

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lennart Bosch met Oxxio

Mijn ouders zijn blijkbaar omgepraat door een colporteur en toen hebben ze hun handtekening gezet omdat ze voorgespiegel...

Lees verder »

Atoomstroom Oplichters

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ge_Mo met Atoomstroom

Zeer onduidelijke leverancier. je krijgt geen hoogte wat je verbruikt hebt. Je kan zelf niet controleren of je verbruik/...

Lees verder »

"TUSSENTIJDSE NOTA"(volgens NEM)

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Voorbeeld van ons: PUUR ALLEEN DE VERBRUIKTE HOEVEELHEDEN (volgens NEM) JAARNOTA:(volgens NEM) 3 januari 2013 ontva...

Lees verder »

Woonenergie - oplichters

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door renate met WoonEnergie

22 november j.l. stond Dhr. P. Vugts bij mij voor de deur met een aanbod van Woonenergie. Wij zijn in gesprek geraakt en...

Lees verder »

Slechte betaler

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dorethé Rollenvanger met WoonEnergie

Jaren geef ik de meterstanden door begin augustus en volgt de afrekening half september.Aangezien ik altijd geld terug k...

Lees verder »

slechte service, afsluiten ondanks hun fout

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door robin met Greenchoice

Wij werden gedreigd met afsluiting omdat we de jaarrekening niet zouden hebben betaald. Ze hebben die 5 keer naar ons v...

Lees verder »

welkomstpremie niet betaald

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door neese met Eneco

In oktober 2012 overgestapt naar Eneco met een "welkomstpremie" van € 220. Deze zou op de eindafrekening, dus zo'n...

Lees verder »

Zeer slecht Hoge extra kosten

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Menno met Innova Energie

Zeer slecht in communicatie. Hoge extra bij komende kosten. Erg onduidelijk en niet oplossing gericht naar klanten....

Lees verder »

Verkeerde colportage

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hendrik met Electrabel

Van de week een jonge man aan de deur gehad van Electrabel. Hij vertelde mij dat ze rechtstreeks vanaf de energiecentral...

Lees verder »

slordige klachtafhandeling

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door merelinde met Anode

Over de prijzen zul je mij niet horen maar de klachtenafhandeling scoort een dikke onvoldoende. Al 2 jaar vallen ze mij...

Lees verder »

vertraagde rekeningen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerrit met Anode

De tarieven zijn in vergelijking met de concurrentie aan de lage klant maar het is wel een rommeltje op de administratie...

Lees verder »

stelletje amateurs

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jeremy met Atoomstroom

DIt zijn echt een stelletje amateurs. De tarieven zijn zeer moeilijk te vinden op hun website; en als je ze na lang zoek...

Lees verder »

geen klant worden

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hassan Bouali met Atoomstroom

Ik raad iedereen ten strengste aan geen klant te worden bij deze leverancier. ze hadden mij een mooie belofte gedaan maa...

Lees verder »

Be aware of Nederlandse Energie Maatschappij

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Nederlandse Energie Maatschappij (NEM, NLE), NLEnergie, or whatever names they are known by, this company has no sense o...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15