Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

slechte ervaring met NEM

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

heb hele slechte ervaringen met het beantwoorden van mijn vragen, wacht nu al meer dan 5 maanden op antwoord. Eindnotas...

Lees verder »

niet overstappen aub

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ozlem met Eneco

Helaas heb ik zelden zo’n slecht bedrijf met onprettige service gezien!!De bereikbaarheid van de klantenservice i...

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Klara met UnitedConsumers

ben nog niet zo lang klant bij EinitedConsumers maar het bevalt allemaal prima; tot nu toe 1 x een probleempje gehad bet...

Lees verder »

schitterende bedrijf

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Wouter met Eneco

Eneco is een schitterend bedrijf en ik snap al die kritiek en commentaar van die mensen op deze website niet. Ben nu al...

Lees verder »

een grote bende

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tatiana met E.ON Benelux

Ik ben niet te spreken over de service die E-On levert. Voordat ik klant werd had ik duidelijk gevraagd hoe het precies...

Lees verder »

prima leverancier

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joziassen met Eneco

Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar Eneco, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden. Maar ook h...

Lees verder »

soepele overstap

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lennart met UnitedConsumers

Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar UnitedConsumers, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden....

Lees verder »

hele goede service gekregen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gabrielle Marielo met Energiedirect.nl

Energiedirect.nl heeft mij meteen na de overstap enorm geholpen met het oplossen van de openstaande rekening die ik nog...

Lees verder »

een gevoel van rust

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Als je eenmaal klant bent geworden bij de Noord-Hollandse Energie Coöperatie dan geeft dat een enorme rust. Je krijgt...

Lees verder »

NEC is the best!

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Emrah Lacin met Noordhollandse Energie Cooperatie

Ben al jaren klant bij de Noord-Hollandse Energie Coöperatie en ben dik tevreden over de geleverde service. Ze denken...

Lees verder »

altijd netjes geholpen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B. Blijdorp met Energiedirect.nl

Ik ben al zo’n 4 jaar klant bij deze leverancier en heb in de loop der jaren e.e.a. meegemaakt, zoals verkeerde a...

Lees verder »

moet 133& bijbetalen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Michelle met Greenchoice

Ooit was ik zeer te spreken over Greenchoice. Heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald, nu heb ik een jaarafrekening o...

Lees verder »

klasse klantenservice

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jamy Lokdam met Greenchoice

Wij zijn zo’n 2 jaar geleden klant geworden bij Greenchoice en zijn er tot nu toe erg over te spreken. De klanten...

Lees verder »

ben 65 euro duurder uit maar niet erg

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Charlie L met ONEforONE

Ik ben al jaren klant bij OneforONE. En ben toch her en der gaan kijken bij andere energie leveranciers omdat die zeggen...

Lees verder »

Geen onnozele computerstem

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Virginia Jonkers (eindhoven) met ONEforONE

ONEforONE is een zeer betrouwbare leverancier, afhandeling van vragen worden direct beantwoord en krijg geen onnozele co...

Lees verder »

Frivius hald op

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marijke met Frivius energie

Wij zijn al jaren klant bij frivius en het moederbedrijf eneco heeft besloten te stoppen met de klanten bij Frivius. All...

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door April McKenzie met Westland Energie

Ben erg te spreken over de vriendelijke medewerkers van de klantenservice van Westland Energie. Vorige week gebeld omdat...

Lees verder »

slordige leverancier

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Maaike88 met Nuon

Nuon had beloofd voor mij de overstap te regelen maar blijkbaar hebben ze dat niet op tijd gedaan want ik kreeg een opze...

Lees verder »

alleen maar duurder uit

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. Spaans met Nuon

Wij hebben ons ongeveer 1,5 jaar geleden over laten halen om de overstap naar Nuon te maken omdat Nuon ons beloofde een...

Lees verder »

zware misleiding

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr Steens met Nuon

Ik heb mij onlangs ook aangemeld voor de speciale kortingsactie van Nuon voor de 3 jaar vaste tarieven variant. Nou mer...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15