Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
positieve leverancier
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben nu zo'n 6 maanden klant bij woonenergie naar mijn volle tevredenheid. Vooral de prijs is uitstekend. Wat ik ook e...
Lees verder »goede klantenservice
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin een beetje huiverig was voor een overstap naar een andere energieleverancier....
Lees verder »moeite met zonnepanelen
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de pla...
Lees verder »geld blijft in nederland
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Bij mij aan de deur stond laatst een adviseur van windunie. Hij heeft mij de voordelen van windunie uitgelegd. zoals dat...
Lees verder »fijn overstappen
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Had een contract lopen bij Nuon, met 2 verschillende eind dagen voor gas en licht. De medewerker MAIN Energie die mij b...
Lees verder »keurig behandeld
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben tot nu toe zeer tevreden over Main Energie. Het overstappen verliep prima. Ik werd er keurig eerst nog aan herinnerd...
Lees verder »wat een rot bedrijf
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer slechte ervaringen met MAIN Energie!! Door het niet toesturen van papierwerk voor de meterstand aan mij hebben ze d...
Lees verder »acceptgiro problemen
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nu men bij Eneco af wil van de acceptgiro, krijgen we ineens een korte betalingstermijn van maximaal 2 weken van dag va...
Lees verder »ben erg tevreden
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben erg tevreden over eneco en wel om de onderstaande redenen. 1 Prijs 32% korting op gas helemaal goed 2 Klantense...
Lees verder »duidelijk & eerlijk
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
eindelijk een duidelijke en eerlijke maatschappij, na jaren veel problemen te hebben gehad met Nuon ben ik blij dat ik n...
Lees verder »innovatieve leverancier
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nu sinds 4 weken overgestapt op E-On. Een heel innovatief concept, ik wilde al maanden geleden overstappen maar had gee...
Lees verder »flinke besparing
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ondanks mijn verbruik (2 kamer appartement) kan ik toch al snel tientallen euro’s besparen op jaarbasis en dat is...
Lees verder »volle tevredenheid
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...
Lees verder »ben niet te spreken over E-On
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Blijkbaar gaat de overstap niet bij iedereen goed zoals ik hier lees. Sinds mijn verhuizing 2 maanden terug heb ik nog...
Lees verder »goedkoopste leverancier
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vanwege mijn verhuizing van Zeeland naar de randstad heb ik me aangemeld bij E-On, en gelukkig blijken ze bijna de goedk...
Lees verder »fijne klantenservice
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Eneco heeft mij meteen na de overstap enorm geholpen met het oplossen van de openstaande rekening die ik nog had bij Ess...
Lees verder »10 voor de service
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn vorige energieleverancier Eneco heeft me zwaar laten stikken vandaar dat ik sinds kort ben overgestapt naar de NEC...
Lees verder »geen spijt van de overstap
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb echt alleen maar goede ervaringen met de Noord-Hollandse Energie Coöperatie, zeker na mijn problemen en Ellend...
Lees verder »slecht voorgevoel
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Deze leverancier weet echt niet waar die mee bezig is en heb nog nooit zo'n knudde bedrijf meegemaakt. Een aantal wek...
Lees verder »vervelende kleine lettertjes
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Blijkt dat bij verhuizing de meterstanden kaart na de verhuizing naar onze oude woning zijn gestuurd. Dan volgt een...
Lees verder »