Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

positieve leverancier

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr Loggers met WoonEnergie

Ik ben nu zo'n 6 maanden klant bij woonenergie naar mijn volle tevredenheid. Vooral de prijs is uitstekend. Wat ik ook e...

Lees verder »

goede klantenservice

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Meneer Roodnat met WoonEnergie

Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin een beetje huiverig was voor een overstap naar een andere energieleverancier....

Lees verder »

moeite met zonnepanelen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B Gaastra met Windunie

Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de pla...

Lees verder »

geld blijft in nederland

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door boer uit friesland met Windunie

Bij mij aan de deur stond laatst een adviseur van windunie. Hij heeft mij de voordelen van windunie uitgelegd. zoals dat...

Lees verder »

fijn overstappen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dirk-jan met MAIN Energie

Had een contract lopen bij Nuon, met 2 verschillende eind dagen voor gas en licht. De medewerker MAIN Energie die mij b...

Lees verder »

keurig behandeld

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sarah met MAIN Energie

Ben tot nu toe zeer tevreden over Main Energie. Het overstappen verliep prima. Ik werd er keurig eerst nog aan herinnerd...

Lees verder »

wat een rot bedrijf

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Koen van Klinken met MAIN Energie

Zeer slechte ervaringen met MAIN Energie!! Door het niet toesturen van papierwerk voor de meterstand aan mij hebben ze d...

Lees verder »

acceptgiro problemen

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mark Berger met Eneco

Nu men bij Eneco af wil van de acceptgiro, krijgen we ineens een korte betalingstermijn van maximaal 2 weken van dag va...

Lees verder »

ben erg tevreden

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sammy met Eneco

Ben erg tevreden over eneco en wel om de onderstaande redenen. 1 Prijs 32% korting op gas helemaal goed 2 Klantense...

Lees verder »

duidelijk & eerlijk

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hennie Klaffers met Eneco

eindelijk een duidelijke en eerlijke maatschappij, na jaren veel problemen te hebben gehad met Nuon ben ik blij dat ik n...

Lees verder »

innovatieve leverancier

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door bart bordonis met E.ON Benelux

Nu sinds 4 weken overgestapt op E-On. Een heel innovatief concept, ik wilde al maanden geleden overstappen maar had gee...

Lees verder »

flinke besparing

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Krijn met E.ON Benelux

Ondanks mijn verbruik (2 kamer appartement) kan ik toch al snel tientallen euro’s besparen op jaarbasis en dat is...

Lees verder »

volle tevredenheid

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne met E.ON Benelux

Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...

Lees verder »

ben niet te spreken over E-On

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Geert de Nijs & Stip met E.ON Benelux

Blijkbaar gaat de overstap niet bij iedereen goed zoals ik hier lees. Sinds mijn verhuizing 2 maanden terug heb ik nog...

Lees verder »

goedkoopste leverancier

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B.N. van Leerdam met E.ON Benelux

Vanwege mijn verhuizing van Zeeland naar de randstad heb ik me aangemeld bij E-On, en gelukkig blijken ze bijna de goedk...

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door E.C. Niessen met Eneco

Eneco heeft mij meteen na de overstap enorm geholpen met het oplossen van de openstaande rekening die ik nog had bij Ess...

Lees verder »

10 voor de service

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Mijn vorige energieleverancier Eneco heeft me zwaar laten stikken vandaar dat ik sinds kort ben overgestapt naar de NEC...

Lees verder »

geen spijt van de overstap

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door stewardesje met Noordhollandse Energie Cooperatie

Ik heb echt alleen maar goede ervaringen met de Noord-Hollandse Energie Coöperatie, zeker na mijn problemen en Ellend...

Lees verder »

slecht voorgevoel

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door C. Pronk met Energiedirect.nl

Deze leverancier weet echt niet waar die mee bezig is en heb nog nooit zo'n knudde bedrijf meegemaakt. Een aantal wek...

Lees verder »

vervelende kleine lettertjes

  • Bereikbaarheid:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Richard met Energiedirect.nl

Blijkt dat bij verhuizing de meterstanden kaart na de verhuizing naar onze oude woning zijn gestuurd. Dan volgt een...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15