Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
doet precies wat ze zeggen
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Energiedirect.nl doet precies wat ze zeggen. Ze zijn duidelijk, eerlijk en makkelijk te bereiken. Ik geef niet snel...
Lees verder »goed, vriendelijk, goedkoop
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik vind dat Energie Direct goed bezig is met haar diensten, op deze manier laten ze zien dat samenwerking op andere man...
Lees verder »tot nu toe bevalt het wel
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Twee maanden geleden op Energiedirect overgestapt en ik ben tot nu toe erg tevreden. Na een informatief gesprek met de...
Lees verder »fijne en gemakkelijke overstap
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
top initiatief, eindelijk eens een nieuw energiebedrijf met een goede aanbieding. Goedkope leveranciers hebben ten onrec...
Lees verder »zeer teleurstellend
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen die mijn vragen kan beantwoorden en dan vooral over de foutieve tarieven...
Lees verder »ze doen niks voor het milieu
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik vind ze erg duur in vergelijk voor een energieleverancier die totaal niet denkt aan het milieu of zich inzet voor gro...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Eind vorig jaar heb ik een huis gekocht. Ik heb mij toen aangemeld bij een nieuwe energieleverancier. Tot mijn grote ver...
Lees verder »goede klantenservice
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Dit is een goede, eerlijke club die al geruime tijd hard werkt aan duurzame energie in Holland Ik ben al jarenklant van...
Lees verder »niet interessant voor consumenten
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Het lijkt erop alsof ONEforONE alleen nog een leverancier is voor de zakelijke markt. De consumenten hebben te maken met...
Lees verder »bij Orro gaat het altijd mis
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Bij Orro Energy gaat het vooral mis omdat ze elke keer mijn meterstanden moeten schatten terwijl ik de kaart altijd netj...
Lees verder »opzeggen kost 460 euro!!!
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
4 maanden geleden opgezegd bij Orro Energy en kreeg ineens een opzegrekening van 460 euro of ik die even heel snel wilde...
Lees verder »administratieve rompslomp
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Nou nou nou ik hoop dat ik me nooit meer zo druk zal maken als ik nu doe over mijn leverancier. Ik ben al 3 weken bezig...
Lees verder »prijzen zijn veel duurder
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Heb geen klachten over de levering of over de service maar vooral over de prijs. Ik had op internet een uitgebreide verg...
Lees verder »niks meer gehoord
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Afgelopen februari heb ik me aangemeld bij Oxxio voor groene stroompakket. Een week later kreeg ik een bevestigingsbrief...
Lees verder »altijd goed geholpen
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij zijn altijd goed geholpen en nooit problemen gehad met de service van Nuon. Het is een fijn bedrijf waar andere nog...
Lees verder »bonus betalen ze niet
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
In 2010 via een vergelijkkingswebsite een contract afgesloten bij Nuon. We zouden een bonus van 150 euro krijgen als we...
Lees verder »gestegen prijzen
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik adviseer om iedereen na het actiejaar van Nuon snel overtestappen naar een andere leverancier want het actie jaar ga...
Lees verder »pas op mooie praatjes
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vandaag een adviseur van Nuon gebeld. Hij adviseerde me over te stappen van Eneco naar naar Nuon omdat het maar liefst 4...
Lees verder »strenge winter toeslag
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
zat bij Essent voor 288,99 per maand Ik betaalde nooit bij maar kreeg altijd geld terug. Ik stapte over naar Nuon want...
Lees verder »exklanten geven ze niks om
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat...
Lees verder »