Nog geen oplossing voor problemen met Budget energie

Geschreven door E. de Groot op 29/03/2013 om 22:55:

Na de overstap heeft Budget Energie geen meterstand aan ons gevraagd, na ons eigen initiatief hebben zij deze standen niet aan vorige leverancier doorgegeven zodat deze de eindstand heeft moeten inschatten. BudgetEnergie claimt bij hierover in dispuut te zijn met vorige leverancier en dit nog te gaan oplossen met de vorige leverancier, maar legt niet uit wat dit voor ons betekent. Intussen geeft onze vorige leverancier aan van niets te weten en te willen afrekenen conform de geschatte standen. We hebben nu dus meer dan dubbel betaald en geen boetevergoeding ontvangen! Budget geeft aan een meterstandcorrectie te zullen doorvoeren maar doen dit niet. Ze incasseren veel hogere voorschotten dan beloofd en hebben ons na drie maanden nog steeds de beloofde boetevergoeding niet betaald. Aan de telefoon wordt je uitgelachen en denigrerend toegesproken dat ze het nog allemaal 1 keer zullen uitleggen, dat gebeurt dan met veel wollige taal en vage termen. Wij voelen ons domweg bestolen

Waardering

2,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo BudgetEnergie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met BudgetEnergie

Bouwbedrijf aanholt

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Bouwbedrijf aanholt op 07/03/2013 om 16:13:

De overstapservice werkt heel soepeltjes bij BudgetEnergie. Geen enkele klacht voor deze energie maatschappij. Top servi...

Lees verder »