Ervaringen met DELTA

Hieronder vindt u alle ervaringen van onze bezoekers met DELTA. Wilt u ook uw ervaring met deze of een andere energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Sorteer ervaringen op:
Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

Ervaringen zijn gesorteerd op waardering:

altijd goed gehad

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Taatje Gemerts op 12/10/2011 om 10:33

Ik heb nu al enkele jaren Delta en heb het altijd goed gehad tot ik me toch heb laten verleiden om over te stappen naar...

Lees verder »

niets op aan te merken

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Simon op 02/02/2012 om 12:05

Prijs is gemiddeld; niet duur niet goedkoop Klantenservice geen problemen mee gehad Altijd bereikbaar en geen lange wa...

Lees verder »

nooit problemen gehad

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Carolien van Meulen op 26/10/2011 om 08:32

heb altijd naar tevredenheid gebruik gemaakt van de diensten van DELTA, nog nooit iets raar meegemaakt, en als ik bel wo...

Lees verder »

prima leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerard op 15/02/2012 om 08:22

Delta energie is een prima leverancier. Overgang was top, berichtgeving en informatievoorziening op de website spreken v...

Lees verder »

gematigd positief

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Goran op 30/11/2011 om 12:39

Ik ben gematigd positief over DELTA. Na 3 jaar langvol problemen met Oxxio, heb ik sinds januari een contract bij DELTA....

Lees verder »

3 jaar tevreden klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jolande op 01/09/2011 om 19:18

Ben nu sinds 3 jaar tevreden klant van DELTA. Eigenlijk loopt alles via greenchoice want deze 2 partijen werken nauw sam...

Lees verder »

slechte klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Anastasia op 20/03/2012 om 11:53

Klantenservice geeft geen antwoord op mijn mailtjes of een automatisch antwoord met de mededeling dat ik ze beter kan be...

Lees verder »

waardeloze service

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mirjam op 17/10/2011 om 06:55

Erg leuk dat dit bedrijf zich profileert als opwekker van duurzame stroom maar de waardeloze service is echt om te huile...

Lees verder »

tijd om over te stappen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Martin Dillemans op 18/04/2012 om 19:53

Na een jaar bij DELTA te hebben gezeten heb ik nu de keus gemaakt om over te stappen. Ben vorig jaar verhuisd en de wijz...

Lees verder »

een groot drama!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door C.H. Haagveld op 09/12/2011 om 22:38

Na een halfjaar contract direct opgezegd komt er ineens een nota binnen van 1650 euro!!. Alle meterstanden kloppen dus w...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1