slechte klantenservice

Geschreven door Anastasia op 20/03/2012 om 11:53:

Klantenservice geeft geen antwoord op mijn mailtjes of een automatisch antwoord met de mededeling dat ik ze beter kan bellen??!!?! En als je dan belt dan loop je tegen een muur van onbegrip aan en word je onfatsoenlijk te woord gestaan; ronduit schandalig dus. Ze schuiven alle fouten in de schoenen van de klant. Verder is de communicatie wat betreft voorschotten en nota's ook ver beneden peil.

Waardering

4,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo DELTA
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met DELTA

tijd om over te stappen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Martin Dillemans op 18/04/2012 om 19:53:

Na een jaar bij DELTA te hebben gezeten heb ik nu de keus gemaakt om over te stappen. Ben vorig jaar verhuisd en de wijz...

Lees verder »

prima leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerard op 15/02/2012 om 08:22:

Delta energie is een prima leverancier. Overgang was top, berichtgeving en informatievoorziening op de website spreken v...

Lees verder »

niets op aan te merken

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Simon op 02/02/2012 om 12:05:

Prijs is gemiddeld; niet duur niet goedkoop Klantenservice geen problemen mee gehad Altijd bereikbaar en geen lange wa...

Lees verder »

een groot drama!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door C.H. Haagveld op 09/12/2011 om 22:38:

Na een halfjaar contract direct opgezegd komt er ineens een nota binnen van 1650 euro!!. Alle meterstanden kloppen dus w...

Lees verder »

gematigd positief

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Goran op 30/11/2011 om 12:39:

Ik ben gematigd positief over DELTA. Na 3 jaar langvol problemen met Oxxio, heb ik sinds januari een contract bij DELTA....

Lees verder »