Ervaringen met DELTA
Hieronder vindt u alle ervaringen van onze bezoekers met DELTA. Wilt u ook uw ervaring met deze of een andere energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
Ervaringen zijn gesorteerd op bereikbaarheid:
altijd goed gehad
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al enkele jaren Delta en heb het altijd goed gehad tot ik me toch heb laten verleiden om over te stappen naar...
Lees verder »prima leverancier
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Delta energie is een prima leverancier. Overgang was top, berichtgeving en informatievoorziening op de website spreken v...
Lees verder »nooit problemen gehad
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
heb altijd naar tevredenheid gebruik gemaakt van de diensten van DELTA, nog nooit iets raar meegemaakt, en als ik bel wo...
Lees verder »gematigd positief
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben gematigd positief over DELTA. Na 3 jaar langvol problemen met Oxxio, heb ik sinds januari een contract bij DELTA....
Lees verder »waardeloze service
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Erg leuk dat dit bedrijf zich profileert als opwekker van duurzame stroom maar de waardeloze service is echt om te huile...
Lees verder »niets op aan te merken
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Prijs is gemiddeld; niet duur niet goedkoop Klantenservice geen problemen mee gehad Altijd bereikbaar en geen lange wa...
Lees verder »slechte klantenservice
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Klantenservice geeft geen antwoord op mijn mailtjes of een automatisch antwoord met de mededeling dat ik ze beter kan be...
Lees verder »3 jaar tevreden klant
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben nu sinds 3 jaar tevreden klant van DELTA. Eigenlijk loopt alles via greenchoice want deze 2 partijen werken nauw sam...
Lees verder »een groot drama!!
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na een halfjaar contract direct opgezegd komt er ineens een nota binnen van 1650 euro!!. Alle meterstanden kloppen dus w...
Lees verder »tijd om over te stappen
- Bereikbaarheid:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na een jaar bij DELTA te hebben gezeten heb ik nu de keus gemaakt om over te stappen. Ben vorig jaar verhuisd en de wijz...
Lees verder »1