al 2 jaar klant
Geschreven door Ricardo op 31/08/2011 om 11:06:
Ik ben nu ruim twee jaar klant bij DELTA. Doel het dichter bij elkaar brengen van producent en de klant, is mede door de website duidelijk gelukt, daarnaast is de rekening duidelijk net zoals de algemene leveringsvoorwaarden Een jong dynamisch bedrijf met een heldere duidelijke doelstelling en professionele uitstraling
Informatie over DONG Energy »
Meer ervaringen met DONG Energy »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
6,7
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met DONG Energy
oplichters zijn het...
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
het zijn grote oplichters. smeren je een contract aan van 3 jaar zoner dat je het zelf weet. moet je maar binnen 10 dage...
Lees verder »bepaald geen grote fan
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben zelf bepaald geen grote fan van Dong Energy. Heb een tijd bij hen gezeten en sinds3 maanden naar UnitedCOnsumers...
Lees verder »fijne klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Hoi Hoi, Ik wilde even doorgeven dat ik niets dan goede ervaringen heb gehad met Dong energy. Echt een aanrader fijne...
Lees verder »positieve beoordeling
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
eerst bij DONG energy gezeten. Hierna gestrikt door Eneco. Hier heb ik zo'n slechte ervaring beleeft dat ik snel weer te...
Lees verder »groene stroom zelfde prijs
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik zit nu sinds zomer 2010 bij Ding, en heb er nog geen moment spijt van gehad. Inmiddels zijn we jaar verder, heb ik mi...
Lees verder »