misleidende tarieven

Geschreven door R. van Leeuwen op 06/06/2013 om 22:50:

Vorig jaar overgestapt naar EON vanwege een laag vaststaand tarief. Nu op jaarrekening moet ik 900 euro bijbetalen. De zogenaamd vaststaande tarieven van EON worden niet gehanteerd en worden gewoon verhoogd.
Klantenservice zegt dat het komt door de BTW verhoging. 900 euro is een behoorlijke BTW verhoging. Als ik nu op een vergelijkingssite weer een jaarprijs krijg is deze weer 900 euro lager dan mijn jaarafrekening. Ben voor de overstap 15 jaar klant geweest bij NUON en heb daar met hetzelfde verbruik nog nooit zoveel betaald als bij EON.
Stap nooit over naar EON hun tarieven zijn misleidend en je wordt opgelicht.

Waardering

2,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo E.ON Benelux
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met E.ON Benelux

Twee jarig contract met 4 maanden gratis stroom NIET DUS!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door O.D Te Oldenzaal op 09/04/2014 om 11:40:

Service oordeel (0 to 10): 1 Prijs/Kwaliteit (0 to 10): 0 2 jaar contract 4 maanden Gratis stroom, NIET DUS! De...

Lees verder »

volle tevredenheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne op 06/05/2012 om 19:50:

Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...

Lees verder »

goedkoopste leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B.N. van Leerdam op 31/03/2012 om 22:11:

Vanwege mijn verhuizing van Zeeland naar de randstad heb ik me aangemeld bij E-On, en gelukkig blijken ze bijna de goedk...

Lees verder »

flinke besparing

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Krijn op 30/03/2012 om 15:46:

Ondanks mijn verbruik (2 kamer appartement) kan ik toch al snel tientallen euro’s besparen op jaarbasis en dat is...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Douglas op 29/02/2012 om 07:44:

Tijdens de oplevering van mijn nieuwe woning heeft E-On helemaal kosteloos voor ons de aanvraag geregeld voor de leverin...

Lees verder »