volle tevredenheid

Geschreven door Marc Coemans op 21/01/2012 om 09:49:

Al jaren betaal ik mijn stroom en gasverbruik via E.On naar volle tevredenheid. Als er al eens iets fout gaat is dat altijd te wijten aan de chaotische administratieve afdeling bij E.On Ik weet dat dit bij lange na niet de goedkoopste aanbieder is, maar als ik de ellende van anderen bij overstap naar bijvoorbeeld Nuon of ELectrabel lees, dan is die meerprijs voor mij dubbel en dwars terugverdiend door dat extra stukje service dat ze bieden

Waardering

6,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo E.ON Benelux
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met E.ON Benelux

Twee jarig contract met 4 maanden gratis stroom NIET DUS!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door O.D Te Oldenzaal op 09/04/2014 om 11:40:

Service oordeel (0 to 10): 1 Prijs/Kwaliteit (0 to 10): 0 2 jaar contract 4 maanden Gratis stroom, NIET DUS! De...

Lees verder »

misleidende tarieven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door R. van Leeuwen op 06/06/2013 om 22:50:

Vorig jaar overgestapt naar EON vanwege een laag vaststaand tarief. Nu op jaarrekening moet ik 900 euro bijbetalen. De z...

Lees verder »

volle tevredenheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne op 06/05/2012 om 19:50:

Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...

Lees verder »

goedkoopste leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B.N. van Leerdam op 31/03/2012 om 22:11:

Vanwege mijn verhuizing van Zeeland naar de randstad heb ik me aangemeld bij E-On, en gelukkig blijken ze bijna de goedk...

Lees verder »

flinke besparing

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Krijn op 30/03/2012 om 15:46:

Ondanks mijn verbruik (2 kamer appartement) kan ik toch al snel tientallen euro’s besparen op jaarbasis en dat is...

Lees verder »