snelle klachtoplossing
Geschreven door Lindabella op 24/12/2011 om 06:54:
Toen ik de meterstand te laat had doorgegeven en Electrabel zelf een schatting maakte duurde 3 weken voordat het was opgelost maar mijn geld kreeg ik wel zoals afgesproken teruggestort. Ik heb ook al wel eens 3 weken moeten wachten op hulp bij problemen met mijn internet en digitale televisie dus hier ben ik zeker over te spreken. Verder totaal geen klachten.
Informatie over Electrabel »
Meer ervaringen met Electrabel »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
7,7
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met Electrabel
Electrabel aan de deur
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vorige week donderdag een mannetje van Electrabel aan de deur gehad, over de voordelen van overstappen. Het klonk allema...
Lees verder »geen spijt van de overstap
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn motivatie om de overstap naar Electrabel te maken is vrij simpel; de prijs is onder gemiddeld, de contractsduur is...
Lees verder »geen eerlijke maatschappij
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
erg vervelend dat ik er pas achteraf achter kom dat ELectrabel helemaal niet zo goedkoop is als ze doen overkomen op hun...
Lees verder »een tevreden klant
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ook ik ben nu zeer tevreden over Electrabel en haar levering. Neem nu al bijna 2 jaar stroom en gas af via Electrabel en...
Lees verder »veel duurder dan je denkt
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Electrabel zou ik niet aan beginnen als je energie van hen afneemt. Was vorig jaar bij ENeco en had 669 cube gas verbrui...
Lees verder »