ze doet haar best maar helpt niets

Geschreven door Marciella op 13/03/2012 om 08:56:

Ondertussen zeker tussen 10 tot 20 keer contact gehad met Eneco. Ik heb al mijn informatie waaruit blijkt wat de gecorrigeerde meterstanden moeten zijn gestuurd naar Eneco. De persoon die ons nu elke keer te woord staat is echt heel behulpzaam en doet wel haar uiterste best. Ze belt op met verschillende afdelingen en belt ook elke keer terug over haar bevindingen. Die zijn er echter helaas alleen steeds niet gekomen . En het te veel betaalde bedrag van ruim 322 euro blijft voorlopig nog steeds bij Eneco liggen!

Waardering

5,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Eneco
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Eneco

welkomstpremie niet betaald

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door neese op 17/04/2014 om 16:52:

In oktober 2012 overgestapt naar Eneco met een "welkomstpremie" van € 220. Deze zou op de eindafrekening, dus zo'n...

Lees verder »

financieel aan de grond

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Paul Schelfhout op 16/05/2012 om 22:33:

Gas en licht van Eneco is werkelijk verschrikkelijk! Wij hebben in 8 maanden wonende op een klein flatje van 50m2 met t...

Lees verder »

een tevreden klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Daniel op 09/05/2012 om 11:32:

Ik zit al jaren bij Eneco en ben erg tevreden. Een aantal jaar geleden heb ik ook groene stroom afgenomen tegen een vast...

Lees verder »

niet overstappen aub

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ozlem op 05/04/2012 om 12:03:

Helaas heb ik zelden zo’n slecht bedrijf met onprettige service gezien!!De bereikbaarheid van de klantenservice i...

Lees verder »

pas op voor deze partij!!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Roderik van As op 02/04/2012 om 08:32:

Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Eneco....

Lees verder »