wat een slecht bedrijf

Geschreven door Wiemer Kuik op 20/10/2011 om 21:00:

wat een slecht bedrijf! Hele lange wachttijden bij de klantenservice, en vervolgens niet eens goed te woord gestaan. Toen ik uiteindelijk wilde overstappen naar een andere leverancier heb ik meerdere malen moeten bellen om mijn een jarig contract bij hun op te zeggen, maar dat werd dan weer niet schriftelijk bevestigd en later bleek dat ze inderdaad niet gedaan hadden wat ik hen vroeg. Je word hier als klant aan een lijntje gehouden.

Waardering

2,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Eneco
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Eneco

welkomstpremie niet betaald

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door neese op 17/04/2014 om 16:52:

In oktober 2012 overgestapt naar Eneco met een "welkomstpremie" van € 220. Deze zou op de eindafrekening, dus zo'n...

Lees verder »

financieel aan de grond

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Paul Schelfhout op 16/05/2012 om 22:33:

Gas en licht van Eneco is werkelijk verschrikkelijk! Wij hebben in 8 maanden wonende op een klein flatje van 50m2 met t...

Lees verder »

een tevreden klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Daniel op 09/05/2012 om 11:32:

Ik zit al jaren bij Eneco en ben erg tevreden. Een aantal jaar geleden heb ik ook groene stroom afgenomen tegen een vast...

Lees verder »

niet overstappen aub

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ozlem op 05/04/2012 om 12:03:

Helaas heb ik zelden zo’n slecht bedrijf met onprettige service gezien!!De bereikbaarheid van de klantenservice i...

Lees verder »

pas op voor deze partij!!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Roderik van As op 02/04/2012 om 08:32:

Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Eneco....

Lees verder »