slechte privacy

Geschreven door Helena Kipric op 13/02/2012 om 15:39:

Zonder mijn medeweten heeft iemand anders mijn correspondentieadres bij Eneco kunnen veranderen waardoor ik nu allemaal rekeningen misloop. Omdat er normaal gesproken automatisch werd afgeschreven van mijn rekening merkte ik er weinig van. Totdat ik Eneco belde om de hoogte van mijn eindnota te vragen. Bleek dat alles al uitbesteed aan een incassobureau.

Ik heb alle opgelopen kosten ineens betaald maar was het uiteraard niet eens met de incasso kosten. Die heb ik na 6 telefoontjes en vele brieven vervolgens wel terug gekregen.

Waardering

2,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Eneco
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Eneco

welkomstpremie niet betaald

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door neese op 17/04/2014 om 16:52:

In oktober 2012 overgestapt naar Eneco met een "welkomstpremie" van € 220. Deze zou op de eindafrekening, dus zo'n...

Lees verder »

financieel aan de grond

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Paul Schelfhout op 16/05/2012 om 22:33:

Gas en licht van Eneco is werkelijk verschrikkelijk! Wij hebben in 8 maanden wonende op een klein flatje van 50m2 met t...

Lees verder »

een tevreden klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Daniel op 09/05/2012 om 11:32:

Ik zit al jaren bij Eneco en ben erg tevreden. Een aantal jaar geleden heb ik ook groene stroom afgenomen tegen een vast...

Lees verder »

niet overstappen aub

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ozlem op 05/04/2012 om 12:03:

Helaas heb ik zelden zo’n slecht bedrijf met onprettige service gezien!!De bereikbaarheid van de klantenservice i...

Lees verder »

pas op voor deze partij!!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Roderik van As op 02/04/2012 om 08:32:

Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Eneco....

Lees verder »