Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces
pas op voor deze partij!!!
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ben even aan het oriënteren naar een andere energieleverancier en heb net ook even gekeken op de website van Eneco....
Lees verder »financieel aan de grond
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Gas en licht van Eneco is werkelijk verschrikkelijk! Wij hebben in 8 maanden wonende op een klein flatje van 50m2 met t...
Lees verder »colportage bejaarden
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Een vreselijk misdadig bedrijf! Ze hebben mijn demente moeder telefonisch een contract verkocht en haar niet de voorwaa...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Energiedirect is een uiterst oneerlijk maatschappij, met vervelende reclames en overtuigingen, maar vooral een leveranci...
Lees verder »ben blij dat ik er (bijna) vanaf ben
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik heb vorig jaar geleden na telefonische colportage ontzettend veel moeite moeten doen om weer van energiedirect af te...
Lees verder »zeer teleurstellend
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen die mijn vragen kan beantwoorden en dan vooral over de foutieve tarieven...
Lees verder »ze doen niks voor het milieu
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik vind ze erg duur in vergelijk voor een energieleverancier die totaal niet denkt aan het milieu of zich inzet voor gro...
Lees verder »moet 133& bijbetalen
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ooit was ik zeer te spreken over Greenchoice. Heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald, nu heb ik een jaarafrekening o...
Lees verder »BEGIN ER NIET AAN
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
van half 2009 - half jan 2013 klant geweest van woonenergie. In het begin zeer tevreden, maar al gauw werd dat anders....
Lees verder »Waardeloos bedrijf!!!!!
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Moet elke keer zelf bellen,word vervolgens niet teruggebeld.Het kontrakt opgezegd binnen de 3 maanden proefperiode,en wo...
Lees verder »oplichterij voorschot bedrag;
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
dat hele Oxxio is allemaal oplichterij; vroeger woonde ik in een 1kamer flat met mijn man en onze zoon; we gebruiken wei...
Lees verder »Electrabel aan de deur
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Vorige week donderdag een mannetje van Electrabel aan de deur gehad, over de voordelen van overstappen. Het klonk allema...
Lees verder »Geen onnozele computerstem
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
ONEforONE is een zeer betrouwbare leverancier, afhandeling van vragen worden direct beantwoord en krijg geen onnozele co...
Lees verder »flinke besparing
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik ben zelf al klant bij one for one sinds de start van het bedrijf, en heb in de loop der jaren e.e.a. meegemaakt, zoal...
Lees verder »geen grote fan 1for1
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ben zelf geen grote fan van OneFOROne; Heb een tijd bij die leverancier gezeten en sinds kort naar Electrabel overgestap...
Lees verder »mijn grootste wens
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Weet je wat mijn grootste wens is? Dat NEM mij eens zou bellen. Dat de NEM samen met mij, evt bij mij thuis, face to fac...
Lees verder »valse voorwendselen
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Onder valse voorwendselen heeft mijn vriendin een contract aan de deur getekend. Hun verkoper vertelde dat het alleen ma...
Lees verder »concurrentie is 20% goedkoper
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Voorschot aanpassen kent men blijkbaar niet bij de Nederlandse Energie maatschappij. De NEM weet het altijd beter prima...
Lees verder »Nederlandse boevenbende
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
De nem is een echte boevenbende. Er is geen spoor van organisatie, berekeningen voor voorschotten kloppen niet en ze wet...
Lees verder »pas op niet op ingaan
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ga nooit met de Nederlandse Energie Maatschappij in zee! Ze beloven mij al meer dan een half jaar een eindafrekening. De...
Lees verder »