Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces
fijne en gemakkelijke overstap
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
top initiatief, eindelijk eens een nieuw energiebedrijf met een goede aanbieding. Goedkope leveranciers hebben ten onrec...
Lees verder »goede klantenservice
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Dit is een goede, eerlijke club die al geruime tijd hard werkt aan duurzame energie in Holland Ik ben al jarenklant van...
Lees verder »klasse klantenservice
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Wij zijn zo’n 2 jaar geleden klant geworden bij Greenchoice en zijn er tot nu toe erg over te spreken. De klanten...
Lees verder »geen spijt van de overstap
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Sinds vorig jaar ben ik overgestapt op ONEforONE en ik heb er absoluut geen spijt van. Je krijgt direct iemand aan de li...
Lees verder »niet interessant voor consumenten
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Het lijkt erop alsof ONEforONE alleen nog een leverancier is voor de zakelijke markt. De consumenten hebben te maken met...
Lees verder »Frivius hald op
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Wij zijn al jaren klant bij frivius en het moederbedrijf eneco heeft besloten te stoppen met de klanten bij Frivius. All...
Lees verder »geen klachten so far
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik ben onlangs overgestapt van Main Energie na Orro Energy word tot nu toe vrijwel altijd correct behandeld bij Orro. T...
Lees verder »fijne en gemakkelijke overstap
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
ben erg te spreken over de overstap; 4 maanden terug zaten we nog bij de Eneco maar dat was niet zo leuk. De service van...
Lees verder »toch de actie cadeau gekregen
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
De overstap is snel verlopen zonder administratieve problemen. Eerst kreeg ik wel de melding dat ik ik geen gebruik kon...
Lees verder »altijd goed geholpen
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Wij zijn altijd goed geholpen en nooit problemen gehad met de service van Nuon. Het is een fijn bedrijf waar andere nog...
Lees verder »slordige leverancier
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Nuon had beloofd voor mij de overstap te regelen maar blijkbaar hebben ze dat niet op tijd gedaan want ik kreeg een opze...
Lees verder »erg behulpzame helpdesk
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Wij hebben ons samen met 3 andere eigenaren uit ons wooncomplex aangemeld bij Nuon. De overstap is inmiddels rond en p...
Lees verder »overstap slordig gedaan
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Onlangs ben ik overgestapt van Eneco naar UnitedConsumers. Ten tijde van het afsluiten van een contract met Eneco was mi...
Lees verder »zeer tevreden over Oxxio
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Wij zijn al zo'n 3 jaar klant bij Oxxio en kunnen ons totaal niet vinden in alle ervaringen op deze website. Bij ons gaa...
Lees verder »fijne klantenservice
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik heb tot nu toe altijd goede contacten gehad met de klantenservice; ik word altijd snel en vooral correct te woord ges...
Lees verder »vieze colportage
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Mijn ouders zijn blijkbaar omgepraat door een colporteur en toen hebben ze hun handtekening gezet omdat ze voorgespiegel...
Lees verder »Advies van mijn dochter
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Op advies van mijn dochter overgestapt op stroom en gas vast tarief voor een periode van 12 maanden. Telefonisch bespro...
Lees verder »Ik moest mijn contract opzeggen
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik moest mijn contract opzeggen bij Anode door het sturen van een schriftelijke brief? Kom op zeg dat dit in 2013 nog s...
Lees verder »Tevreden, vanwege compleet bedrag
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Zeer tevreden over Essent, 1 compleet bedrag met alle kosten met de diverse netbeheerders inbegrepen. Dus geen 3 verschi...
Lees verder »Slechte betaler
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Jaren geef ik de meterstanden door begin augustus en volgt de afrekening half september.Aangezien ik altijd geld terug k...
Lees verder »