slechtste service ooit
Geschreven door Merel op 03/12/2011 om 20:46:
Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eerst netjes een welkomstbrief waarin ze me bedankt dat ik voor hun had gekozen. een week later lag er ineens een nota van 450 euro in de bus!!!!! Ik heb toen direct gebeld en toen zeiden ze dat ik niet eens was aangemeld als klant; nou toen brak echt mn klomp en heb toen ook meteen aangegeven dat ik er ook vanaf zou zien om ooit nog klant te worden hier want het is er een zooitje.
Informatie over Frivius energie »
Meer ervaringen met Frivius energie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
2,3
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met Frivius energie
foutieve rekeningen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
6 maanden klant en tot nu toe slechts 1 correcte nota gehad van Frivius. Er worden veel fouten in gemaakt waar ik telken...
Lees verder »pas op voor stilzwijgende verlenging
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegg...
Lees verder »Frivius hald op
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij zijn al jaren klant bij frivius en het moederbedrijf eneco heeft besloten te stoppen met de klanten bij Frivius. All...
Lees verder »eerlijke leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vorig jaar december overgestapt naar Frivius. Eigenlijk wilde ik eerder overstappen maar was te laat met opzeggen bij Nu...
Lees verder »geen meteropnamekaart
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...
Lees verder »