pas op voor stilzwijgende verlenging

Geschreven door Ruben Visser op 07/02/2012 om 20:09:

Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegging die ze hadden gekregen van mijn nieuwe leverancier Dong Energy. Blijkbaar hadden ze mijn opzegging zogenaamd niet ontvangen en hebben ze mijn contract nu weer met 12 maanden verlengd en schotelen ze me nu een opzegboete voor. Dit is pure oplichting want ik heb gewoon een opzegbrief verstuurd; volgende keer maar een aangetekende brief sturen zodat ze niet kunnen ontkennen dat ze hem hem niet hebben ontvangen!!

Waardering

4,7

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Frivius energie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Frivius energie

foutieve rekeningen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr. de Jong op 27/03/2012 om 11:15:

6 maanden klant en tot nu toe slechts 1 correcte nota gehad van Frivius. Er worden veel fouten in gemaakt waar ik telken...

Lees verder »

Frivius hald op

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marijke op 04/02/2012 om 11:53:

Wij zijn al jaren klant bij frivius en het moederbedrijf eneco heeft besloten te stoppen met de klanten bij Frivius. All...

Lees verder »

slechtste service ooit

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Merel op 03/12/2011 om 20:46:

Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...

Lees verder »

eerlijke leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lucassen op 18/10/2011 om 12:59:

Vorig jaar december overgestapt naar Frivius. Eigenlijk wilde ik eerder overstappen maar was te laat met opzeggen bij Nu...

Lees verder »

geen meteropnamekaart

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Edwin op 03/09/2011 om 07:20:

Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...

Lees verder »