pas op voor stilzwijgende verlenging
Geschreven door Ruben Visser op 07/02/2012 om 20:09:
Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegging die ze hadden gekregen van mijn nieuwe leverancier Dong Energy. Blijkbaar hadden ze mijn opzegging zogenaamd niet ontvangen en hebben ze mijn contract nu weer met 12 maanden verlengd en schotelen ze me nu een opzegboete voor. Dit is pure oplichting want ik heb gewoon een opzegbrief verstuurd; volgende keer maar een aangetekende brief sturen zodat ze niet kunnen ontkennen dat ze hem hem niet hebben ontvangen!!
Informatie over Frivius energie »
Meer ervaringen met Frivius energie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
4,7
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met Frivius energie
foutieve rekeningen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
6 maanden klant en tot nu toe slechts 1 correcte nota gehad van Frivius. Er worden veel fouten in gemaakt waar ik telken...
Lees verder »Frivius hald op
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij zijn al jaren klant bij frivius en het moederbedrijf eneco heeft besloten te stoppen met de klanten bij Frivius. All...
Lees verder »slechtste service ooit
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...
Lees verder »eerlijke leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vorig jaar december overgestapt naar Frivius. Eigenlijk wilde ik eerder overstappen maar was te laat met opzeggen bij Nu...
Lees verder »geen meteropnamekaart
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...
Lees verder »