Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Overstapproces - Energierekening
foutieve eindrekening
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Die idoten halen het in hun hoofd om mij een eindnota van meer dan 1000 euro te sturen met een dikke boete erbij; terwij...
Lees verder »veel praatjes maar....
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Omdat wij al sinds iets meer dan 2 maanden in onze nieuwe woning woonden en dus aan Nuon hebben door betaald en dus niet...
Lees verder »veel verkeerde rekeningen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Dit bedrijf bezorgt me erg veel hoofdpijn de laatste weken! Zowel Unitedconsumers als hun incassobureau sturen brieven m...
Lees verder »klantonvriendelijke medewerkers
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Slecht! Super slecht wat een bedrijf zeg, geen service, klantonvriendelijke medewerkers met een arrogante houding. Geen...
Lees verder »Ik hoop dat het een foutje is
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb voor groene stroom van UC gekozen omdat ik graag iets terug doe voor het milieu.Maar nou kreeg ik deze week mijn...
Lees verder »they tricked me
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben ook in een verkoopraatje van deze club getuimeld; ze hadden me verteld dat ik een jaar gratis stroom zou krijgen....
Lees verder »ga naar consumentenbond
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb onlangs een klacht ingediend bij de consumentenbond tegen UnitedConsumers omdat zij mij ten onrechte hebben afges...
Lees verder »zeer teleurstellend
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb zeer zeer slechte ervaringen met Oxxio omdat ze de meterstand verkeerd hebben opgenomen iets met de tariefmeter b...
Lees verder »belachelijk bedrijf
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onbegrijpelijk dat een organisatie als Oxxio nog klanten heeft en nog het recht krijgt om door te gaan met haar praktijk...
Lees verder »Zeer onbetrouwbaar
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...
Lees verder »Puur oplichterij
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb spijt als haren op mijn kop dat ik me een contract heb laten smeren van deze oplichters: eneco. Ze brengen in...
Lees verder »Afpersingsbedrijf OXXIO
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wat een waardeloos bedrijf dat hele OXXIO, nu proberen ze mij af te persen omdat ze doodleuk een extra stroom meter in r...
Lees verder »Atoomstroom Oplichters
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer onduidelijke leverancier. je krijgt geen hoogte wat je verbruikt hebt. Je kan zelf niet controleren of je verbruik/...
Lees verder »Nog geen oplossing voor problemen met Budget energie
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Na de overstap heeft Budget Energie geen meterstand aan ons gevraagd, na ons eigen initiatief hebben zij deze standen ni...
Lees verder »Ik moest mijn contract opzeggen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik moest mijn contract opzeggen bij Anode door het sturen van een schriftelijke brief? Kom op zeg dat dit in 2013 nog s...
Lees verder »Grootste fout ooit
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Gelokt naar de NEM door een combikorting van €300. Tegen het einde van het contract een aanvraag bij een nieuwe le...
Lees verder »"TUSSENTIJDSE NOTA"(volgens NEM)
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Voorbeeld van ons: PUUR ALLEEN DE VERBRUIKTE HOEVEELHEDEN (volgens NEM) JAARNOTA:(volgens NEM) 3 januari 2013 ontva...
Lees verder »Klopt van geen kant
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ze sturen je na 6 jaar een hele hoge rekening en verwachten dat je die dan even meteen voldoet. Bij niet betalen word h...
Lees verder »geen actie voor trouwe klanten
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Oxxio doet niets voor trouwe klanten. ben al van af het begin klant bij Oxxio maar geen tablet of andere aanbiedingen vo...
Lees verder »De Ipad koop je er zelf bij...
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ga verhuizen en had me al aangemeld voor Oxxio, de energietarieven verschillen niet heel erg met de rest en de aanbie...
Lees verder »