Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Overstapproces - Energierekening

leuke welkomstpremie

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Remko K met Nuon

Het fijne aan Nuon is het volgende ze hebben geen dure belnummers, geen boetes voor te laat betalen en je krijgt een wel...

Lees verder »

betrouwbare leverancier

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tony Maloni met Nuon

Betrouwbare leverancier. Contract van 1 jaar loopt nu bijna af, maar verleng het graag weer want ben tevreden . Alleen j...

Lees verder »

duidelijk gesprek

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sietse met UnitedConsumers

Laatst had ik een verkoper van UnitedConsumers aan de deur staan. Deze jongeman heeft mij alles verteld over de werkwijz...

Lees verder »

probleem snel opgelost

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gabriella Marciano met UnitedConsumers

Ik heb nu al meerdere malen problemen gehad met notas omdat ik volgens hun de verkeerde meterstanden had doorgegeven. Ik...

Lees verder »

350 euro retour gekregen

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dennis Witkamp met UnitedConsumers

Vandaag 350 euro retour gekregen op mijn jaarrekening!!! Ben hier erg over te spreken! Verder heb ik goede ervaringen me...

Lees verder »

ben erg tevreden

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Thomas met Oxxio

Wij hebben absoluut geen op of aanmerkingen over de service van Oxxio . Al meer dan 2 jaar zijn wij zeer content jaar; a...

Lees verder »

Geld besparen Anode

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ajax23 met Anode

Volgens de online verbruiksmodule zou ik bij deze club al snel zo’n 20 euro per maand kunnen besparen; dus de st...

Lees verder »

Tevreden, vanwege compleet bedrag

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joyce met Essent

Zeer tevreden over Essent, 1 compleet bedrag met alle kosten met de diverse netbeheerders inbegrepen. Dus geen 3 verschi...

Lees verder »

Zeer professionele afwikkeling

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. J.C. De Bres met Innova Energie

Ik zat bij NUON en had een verbruik van 5.000 kwh in een normaal huis. Innova bood gelijk aan een slimme meter kosteloos...

Lees verder »

Tien euro overhead en profit in abonnementvorm.

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door I. Visser met Robin Energie

Wat ik zo duidelijk en nuchter vind is dat je tien euro betaald en de rest tegen leveringskosten en belasting/netwerkbeh...

Lees verder »

beste tarief ooit gehad

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Josephine met Anode

nu alweer een jaartje klant bij Anode na een ellendig jaar met Nuon. ben zeer te spreken vooral over de maandelijkse not...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lucas Baanstra met Atoomstroom

Wij zijn vorig jaar toen we verhuisden naar onze nieuwe woning overgestapt naar AtoomStroom. Ik ben helemaal niet van me...

Lees verder »

al 2 jaar klant

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ricardo met DONG Energy

Ik ben nu ruim twee jaar klant bij DELTA. Doel het dichter bij elkaar brengen van producent en de klant, is mede door de...

Lees verder »

betrouwbare leverancier

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joost Berk met DONG Energy

DONG Energy is een zeer betrouwbare energie leverancier, afhandeling van mijn vragen worden direct beantwoord en ik krij...

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marciano Millenaar met DONG Energy

Hoi Hoi, Ik wilde even doorgeven dat ik niets dan goede ervaringen heb gehad met Dong energy. Echt een aanrader fijne...

Lees verder »

positieve beoordeling

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Rachid met DONG Energy

eerst bij DONG energy gezeten. Hierna gestrikt door Eneco. Hier heb ik zo'n slechte ervaring beleeft dat ik snel weer te...

Lees verder »

geen spijt van de overstap

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Thijs van dijk met Electrabel

Mijn motivatie om de overstap naar Electrabel te maken is vrij simpel; de prijs is onder gemiddeld, de contractsduur is...

Lees verder »

alles goed voor mekaar

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Andreas met Era Energy

Heb zelf tot nu toe het idee dat Era Enrrgy alles goed voor mekaar heeft. Na mijn overstap van Essent kreeg ik een duide...

Lees verder »

een tevreden klant

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Michiel met WoonEnergie

ben al meer dan een jaar klant bij woonenergie en tot op heden een zeer tevreden klant. De prijzen die ze hebben zijn sc...

Lees verder »

geen meteropnamekaart

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Edwin met Frivius energie

Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15