Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Overstapproces - Energierekening

prima maatschappij

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door anoniem met Eneco

Ben nu al zo’n 6 jaar klant bij Eneco. Alleen problemen gehad met een eenmalige verhuizing. Nieuwe bewoners van m...

Lees verder »

betrouwbare leverancier

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jimmy met Greenchoice

Tot nu gaat alles goed en ben erg tevreden over de service van Greenchoice. Ze zijn niet de goedkoopste maar service is...

Lees verder »

innovatieve leverancier

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door bart bordonis met E.ON Benelux

Nu sinds 4 weken overgestapt op E-On. Een heel innovatief concept, ik wilde al maanden geleden overstappen maar had gee...

Lees verder »

enige tijd geleden overgestapt

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jort Scholten met E.ON Benelux

Ik ben enige tijd geleden overgestapt naar E-On en ben zeer tevreden over het bedrijf. Ik kreeg meteen een vaste lagere...

Lees verder »

volle tevredenheid

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne met E.ON Benelux

Uiteindelijk op advies mijn vriend terecht gekomen bij E-On; en naar volle tevredenheid. Enerzijds omdat de prijzen die...

Lees verder »

eerlijk en helder

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marije Grund met E.ON Benelux

Eerlijk en helder is de beste omschrijving voorn E-On. Onafhankelijk rekenen ze alle mogelijkheden voor je uit en eindig...

Lees verder »

prima leverancier

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joziassen met Eneco

Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar Eneco, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden. Maar ook h...

Lees verder »

soepele overstap

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lennart met UnitedConsumers

Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar UnitedConsumers, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden....

Lees verder »

ben blij dat ik er (bijna) vanaf ben

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Helga van W met Energiedirect.nl

Ik heb vorig jaar geleden na telefonische colportage ontzettend veel moeite moeten doen om weer van energiedirect af te...

Lees verder »

doet precies wat ze zeggen

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lotje uit Amsterdam met Energiedirect.nl

Energiedirect.nl doet precies wat ze zeggen. Ze zijn duidelijk, eerlijk en makkelijk te bereiken. Ik geef niet snel...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door fam Katabier met Energiedirect.nl

top initiatief, eindelijk eens een nieuw energiebedrijf met een goede aanbieding. Goedkope leveranciers hebben ten onrec...

Lees verder »

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Margareth met Greenchoice

Eind vorig jaar heb ik een huis gekocht. Ik heb mij toen aangemeld bij een nieuwe energieleverancier. Tot mijn grote ver...

Lees verder »

goede klantenservice

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tjalling Beetstra met Greenchoice

Dit is een goede, eerlijke club die al geruime tijd hard werkt aan duurzame energie in Holland Ik ben al jarenklant van...

Lees verder »

altijd prima geholpen

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Rakesh met Greenchoice

Vier maanden terug klant geworden bij Greenchoice ivm oplevering nieuwbouwwoning. Regelmatig contact gehad met klantense...

Lees verder »

niet interessant voor consumenten

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door man 45 met ONEforONE

Het lijkt erop alsof ONEforONE alleen nog een leverancier is voor de zakelijke markt. De consumenten hebben te maken met...

Lees verder »

flinke besparing

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mario met ONEforONE

Ik ben zelf al klant bij one for one sinds de start van het bedrijf, en heb in de loop der jaren e.e.a. meegemaakt, zoal...

Lees verder »

totaal geen problemen

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Hallo, ik heb in tegenstelling tot de andere reacties totaal geen problemen met de Nederlandse Energie Maatschappij, ben...

Lees verder »

geen klachten so far

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerritsen met Orro Energy

Ik ben onlangs overgestapt van Main Energie na Orro Energy word tot nu toe vrijwel altijd correct behandeld bij Orro. T...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Geertje met Westland Energie

ben erg te spreken over de overstap; 4 maanden terug zaten we nog bij de Eneco maar dat was niet zo leuk. De service van...

Lees verder »

toch de actie cadeau gekregen

  • Klachtafhandeling:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mariska met Oxxio

De overstap is snel verlopen zonder administratieve problemen. Eerst kreeg ik wel de melding dat ik ik geen gebruik kon...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15