Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Overstapproces - Energierekening
echt de goedkoopste van NL
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Met een mond vol tanden heb ik Oxxio vergeleken met de concurrenten. Keer op keer komt Oxxio echt als goedkoopste uit de...
Lees verder »overstap super geregeld
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Oxxio heeft onze overstap super geregeld zonder problemen. Allereerst ontvingen we een duidelijk overzicht van de stappe...
Lees verder »altijd goed geholpen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij zijn altijd goed geholpen en nooit problemen gehad met de service van Nuon. Het is een fijn bedrijf waar andere nog...
Lees verder »geen problemen hier
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Geen problemen met Nuon. Er werd alleen een kleine fot gemaakt tijdens de overstap (dubbele rekening); paar keer belle...
Lees verder »tarieven kloppen als een bus
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
3 weken terug online klant geworden bij Nuon; gisteren mijn contract ontvangen en de tarieven kloppen precies zoals op d...
Lees verder »erg behulpzame helpdesk
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij hebben ons samen met 3 andere eigenaren uit ons wooncomplex aangemeld bij Nuon. De overstap is inmiddels rond en p...
Lees verder »zeer tevreden over Oxxio
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wij zijn al zo'n 3 jaar klant bij Oxxio en kunnen ons totaal niet vinden in alle ervaringen op deze website. Bij ons gaa...
Lees verder »zeer tevreden over
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ik heb al bij meerder leveranciers gezeten van A t/m Z maar UnitedConsumers is tot nu toe met pluim de beste leverancier...
Lees verder »bonus is verkooppraatje
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Hou er altijd rekening mee dat de toegezegde bonus bij verlenging van het jaarcontract tijdens een volgende jaarafrekeni...
Lees verder »vieze colportage
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Mijn ouders zijn blijkbaar omgepraat door een colporteur en toen hebben ze hun handtekening gezet omdat ze voorgespiegel...
Lees verder »niet heel eerlijk
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben erg tevreden over RobinEnergie. Ze zouden wel iets transparanter mogen zijn wat betreft de beloofde kortingen. Er...
Lees verder »waardeloze service
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Erg leuk dat dit bedrijf zich profileert als opwekker van duurzame stroom maar de waardeloze service is echt om te huile...
Lees verder »gematigd positief
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben gematigd positief over DELTA. Na 3 jaar langvol problemen met Oxxio, heb ik sinds januari een contract bij DELTA....
Lees verder »onduidelijke offerte
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
De huidige offerte voor 3 jaar G en E bij woonenergie lijkt wel de beste , maar bij nadere controle bleek bij gasafname...
Lees verder »moeite met zonnepanelen
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de pla...
Lees verder »geld blijft in nederland
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Bij mij aan de deur stond laatst een adviseur van windunie. Hij heeft mij de voordelen van windunie uitgelegd. zoals dat...
Lees verder »slechtste service ooit
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik raad iedereen af om zich aan te melden bij deze leverancier. Nadat ik me 3 maanden geleden had aangemeld kreeg ik eer...
Lees verder »pas op voor stilzwijgende verlenging
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegg...
Lees verder »dubbele meter scam
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik woon in een klein appartement van 59m2 met stadsverwarming. Het is een duurzame woning met perfecte isolatie in de he...
Lees verder »financieel aan de grond
- Klachtafhandeling:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Gas en licht van Eneco is werkelijk verschrikkelijk! Wij hebben in 8 maanden wonende op een klein flatje van 50m2 met t...
Lees verder »