Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

moet 133& bijbetalen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Michelle met Greenchoice

Ooit was ik zeer te spreken over Greenchoice. Heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald, nu heb ik een jaarafrekening o...

Lees verder »

BEGIN ER NIET AAN

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Bianca met WoonEnergie

van half 2009 - half jan 2013 klant geweest van woonenergie. In het begin zeer tevreden, maar al gauw werd dat anders....

Lees verder »

Waardeloos bedrijf!!!!!

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Autosnelservice met Innova Energie

Moet elke keer zelf bellen,word vervolgens niet teruggebeld.Het kontrakt opgezegd binnen de 3 maanden proefperiode,en wo...

Lees verder »

oplichterij voorschot bedrag;

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door neeha met Oxxio

dat hele Oxxio is allemaal oplichterij; vroeger woonde ik in een 1kamer flat met mijn man en onze zoon; we gebruiken wei...

Lees verder »

Electrabel aan de deur

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door J. van Dijk met Electrabel

Vorige week donderdag een mannetje van Electrabel aan de deur gehad, over de voordelen van overstappen. Het klonk allema...

Lees verder »

mijn grootste wens

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Weet je wat mijn grootste wens is? Dat NEM mij eens zou bellen. Dat de NEM samen met mij, evt bij mij thuis, face to fac...

Lees verder »

valse voorwendselen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Onder valse voorwendselen heeft mijn vriendin een contract aan de deur getekend. Hun verkoper vertelde dat het alleen ma...

Lees verder »

Nederlandse boevenbende

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

De nem is een echte boevenbende. Er is geen spoor van organisatie, berekeningen voor voorschotten kloppen niet en ze wet...

Lees verder »

geen klant worden hier

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door domme ezel met Nederlandse Energie Maatschappij

Iedereen raad ik af om klant te worden bij NEM, of je moet het leuk vinden om brieven van een incasso bureau te ontvange...

Lees verder »

slechtste leverancier

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

De NEM is de slechtste en meest achterlijke leverancier welke ik ook gehad heb. Heeft meer als een jaar nodig om een ein...

Lees verder »

wat een zooitje zeg

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Shurdon Fayenete met Nederlandse Energie Maatschappij

Nog nooit een jaarafrekening gehad van de NEM. Als je er eenmaal bij bent, kom je er bijna niet meer af. Het heeft me me...

Lees verder »

belachelijk bedrijf

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dolf Meertens met Orro Energy

Echt een belachelijk bedrijf; sinds vorige maand hebben ze mijn maandelijkse termijn verhoogt naar 429 euro per maand. V...

Lees verder »

bij Orro gaat het altijd mis

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Morena DD met Orro Energy

Bij Orro Energy gaat het vooral mis omdat ze elke keer mijn meterstanden moeten schatten terwijl ik de kaart altijd netj...

Lees verder »

boete ivm vakantie

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sabine met Orro Energy

Na 1 keer te laat te hebben betaald ivm vakantie kreeg ik meteen een boete van 47,50! Echt schandalig hoe ze omgaan met...

Lees verder »

niks meer gehoord

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Heleen met Oxxio

Afgelopen februari heb ik me aangemeld bij Oxxio voor groene stroompakket. Een week later kreeg ik een bevestigingsbrief...

Lees verder »

opgelicht met tarieven

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Leon de Winter met Oxxio

Aangemeld bij Oxxio en wij hadden gelukkig de tarieven uitgeprint als bewijs ter controle. En ja hoor een paar dagen l...

Lees verder »

hondsbrutale service

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jamie Verhoef met Oxxio

Ook wij werden door Oxxio hondsbrutaal behandeld. Ze beloven een laag tarief en als je daarop reageert krijg je een beve...

Lees verder »

stelletje onbeschofte honden

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joop van K met Oxxio

Ik was niet te spreken over Oxxio wat een stelletje honden zijn dat. De klantenservice bestaat uit een stel ongeschoold...

Lees verder »

slechte ervaringen met Nuon

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door T. Boele met Nuon

Wij hebben ook een slechte ervaring met Nuon gehad. Ze zetten je in de wacht, ze zullen terug bellen, mensen niet bevoeg...

Lees verder »

bonus betalen ze niet

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door G. Wetemans met Nuon

In 2010 via een vergelijkkingswebsite een contract afgesloten bij Nuon. We zouden een bonus van 150 euro krijgen als we...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15