Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

pas op mooie praatjes

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jasper Wetemans met Nuon

Vandaag een adviseur van Nuon gebeld. Hij adviseerde me over te stappen van Eneco naar naar Nuon omdat het maar liefst 4...

Lees verder »

leuke welkomstpremie

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Remko K met Nuon

Het fijne aan Nuon is het volgende ze hebben geen dure belnummers, geen boetes voor te laat betalen en je krijgt een wel...

Lees verder »

veel verkeerde rekeningen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Nawal met Nuon

Ik ben vorig jaar ook klant geworden bij Nuon en ook bij waren al meteen veel fouten gemaakt met verkeerde rekeningen. N...

Lees verder »

exklanten geven ze niks om

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Martijn met Nuon

Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat...

Lees verder »

overstap slordig gedaan

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lawa de Vries met UnitedConsumers

Onlangs ben ik overgestapt van Eneco naar UnitedConsumers. Ten tijde van het afsluiten van een contract met Eneco was mi...

Lees verder »

foutieve eindrekening

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Bert de Lier met Oxxio

Die idoten halen het in hun hoofd om mij een eindnota van meer dan 1000 euro te sturen met een dikke boete erbij; terwij...

Lees verder »

ik ga overstappen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. Beetstra met UnitedConsumers

Ik heb nu al diverse reviews gelezen over UC en ik denk dat ik nu daadwerkelijk de overstap ga maken. Ook al zijn ze nie...

Lees verder »

ik betaal meer dan bij eneco

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ahmed met UnitedConsumers

Ik heb onszelf 3 maanden terug ook aangemeld bij UnitedConsumers voor gas en stroom maar betaal nu ongeveer 30 euro per...

Lees verder »

Ik hoop dat het een foutje is

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mischa Bar met UnitedConsumers

Ik heb voor groene stroom van UC gekozen omdat ik graag iets terug doe voor het milieu.Maar nou kreeg ik deze week mijn...

Lees verder »

stop ermee Oxxio

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Merelinde K met Oxxio

Ik vind dat de bedrijven als Oxxio moeten ophouden met het aanbieden van allemaal aanbiedingen als mensen de overstap ma...

Lees verder »

Atoomstroom Oplichters

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ge_Mo met Atoomstroom

Zeer onduidelijke leverancier. je krijgt geen hoogte wat je verbruikt hebt. Je kan zelf niet controleren of je verbruik/...

Lees verder »

"TUSSENTIJDSE NOTA"(volgens NEM)

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

Voorbeeld van ons: PUUR ALLEEN DE VERBRUIKTE HOEVEELHEDEN (volgens NEM) JAARNOTA:(volgens NEM) 3 januari 2013 ontva...

Lees verder »

Klantonvriendelijk

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Daniel-U met WoonEnergie

Zeer klantonvriendelijke organisatie die zijn eigen administratie niet op orde heeft. Keer te laat betalen en ze gooien...

Lees verder »

Slechte betaler

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dorethé Rollenvanger met WoonEnergie

Jaren geef ik de meterstanden door begin augustus en volgt de afrekening half september.Aangezien ik altijd geld terug k...

Lees verder »

Administratieve puinhoop

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Robert met WoonEnergie

In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afr...

Lees verder »

Verkeerde colportage

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hendrik met Electrabel

Van de week een jonge man aan de deur gehad van Electrabel. Hij vertelde mij dat ze rechtstreeks vanaf de energiecentral...

Lees verder »

slordige klachtafhandeling

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door merelinde met Anode

Over de prijzen zul je mij niet horen maar de klachtenafhandeling scoort een dikke onvoldoende. Al 2 jaar vallen ze mij...

Lees verder »

vertraagde rekeningen

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerrit met Anode

De tarieven zijn in vergelijking met de concurrentie aan de lage klant maar het is wel een rommeltje op de administratie...

Lees verder »

stelletje amateurs

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jeremy met Atoomstroom

DIt zijn echt een stelletje amateurs. De tarieven zijn zeer moeilijk te vinden op hun website; en als je ze na lang zoek...

Lees verder »

geen klant worden

  • Klantenservice:
  • Prijs product:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hassan Bouali met Atoomstroom

Ik raad iedereen ten strengste aan geen klant te worden bij deze leverancier. ze hadden mij een mooie belofte gedaan maa...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15