keurig behandeld
Geschreven door Sarah op 30/03/2012 om 00:50:
Ben tot nu toe zeer tevreden over Main Energie. Het overstappen verliep prima. Ik werd er keurig eerst nog aan herinnerd dat ik nog een contract had bij een andere energieleverancier. 1 kort telefoontje van mijn kant aan de direct bereikbare klantenservice was voldoende om binnen 10 werkdagen over te stappen naar Main Energie. Alles werd keurig schriftelijk bevestigd en het aangeboden maandelijkse bedrag kwam precies overeen met wat ik via de website van hun had uitgerekend.
Informatie over MAIN Energie »
Meer ervaringen met MAIN Energie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
8,3
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met MAIN Energie
degelijke leverancier
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben tot nu toe zeer tevreden over Main Energie. Het overstappen verliep prima. Ik werd er keurig eerst nog aan herinnerd...
Lees verder »niet goedkoop maar wel goed
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
We zijn al 2,5 jaar klant van MAIN ENERGIE en altijd naar volle tevredenheid. Het interesseert ons niet of andere levera...
Lees verder »fijn overstappen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Had een contract lopen bij Nuon, met 2 verschillende eind dagen voor gas en licht. De medewerker MAIN Energie die mij b...
Lees verder »wat een rot bedrijf
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer slechte ervaringen met MAIN Energie!! Door het niet toesturen van papierwerk voor de meterstand aan mij hebben ze d...
Lees verder »