alleen maar duurder uit
Geschreven door Dhr. Spaans op 30/09/2011 om 06:03:
Wij hebben ons ongeveer 1,5 jaar geleden over laten halen om de overstap naar Nuon te maken omdat Nuon ons beloofde een besparing van 30% op te leveren. Maar achteraf bleek dat ik bij Nuon juist 15 euro duurder uit ben dan dat ik bij de NEM was. NIET DOEN DUS!!! Zijn er geen manieren om deze oplichtingsprsaktijken tegen te gaan?
Informatie over Nuon »
Meer ervaringen met Nuon »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
3,3
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met Nuon
slechte ervaring klachtenafhandeling
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ik heb ook een hele slechte ervaring met nuon. ik word er helemaal gek van. ik heb al meerdere keren met ze gebeld ov...
Lees verder »exklanten geven ze niks om
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat...
Lees verder »erg onduidelijke tarieven
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...
Lees verder »Zeer onbetrouwbaar
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...
Lees verder »niets dan onbetrouwbaarheid
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...
Lees verder »