slechte ervaring klachtenafhandeling

Geschreven door wendy halve op 08/11/2014 om 15:30:

ik heb ook een hele slechte ervaring met nuon.
ik word er helemaal gek van.
ik heb al meerdere keren met ze gebeld over een rekening die niet klopt steeds zeggen ze we gaan het oplossen.
Dan kom ik erachter dat het naaar een incasso bureau is gegaan en dan er 1000 euro bij is gekomen.
ik belde hun weer en dan zeggen ze we gaan het terughalen want dit is onze fout.
uiteindelijk met ik er nog 3 keer over bellen omdat ik steeds emails krijg van het incasso bureau.
Dan hebben ze het teruggehaald en eisen ze nog steeds 3000 euro.
Ik moest toen via de mail een foto sturen van de meter als bewijs dat heb ik gedaan en toen hebben ze me een bos bloemen gestuurd met hun oprechte excuses en geven e hun fout toe en ze zouden het oplossen.
Nu 2 maanden later krijg ik gewoon weer dezelfde rekening binnen.
Ik ben net verhuisd en door hun excusses wilde ik eigenlijk weer bij hun terug wat ik dacht fouten maken is menselijk.
Nou nu weet ik zeker ik ga nooit meer bij nuon en zal ook iedereen het afraden ooit bij hun te gaan.
Ik heb nog nooit een bedrijf gezien die zo slecht hun werk doet.

Waardering

2,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Nuon
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Nuon

exklanten geven ze niks om

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Martijn op 29/04/2012 om 21:41:

Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat...

Lees verder »

erg onduidelijke tarieven

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Frank op de Woerd op 27/04/2012 om 16:21:

Ik heb nu al op meerder websites gekeken alleen overal waar ik de tarieven van Nuon uitreken verschillen de bedragen eno...

Lees verder »

Zeer onbetrouwbaar

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Elke N op 07/04/2012 om 01:56:

Ik ben nu al 3 jaar klant bij Nuon, en ik heb altijd al een sociaal tarief gehad. Het eerste jaar had ik niets te klagen...

Lees verder »

niets dan onbetrouwbaarheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K. Dorp op 02/03/2012 om 15:34:

Ik heb niets dan gal over dit bedrijf te spuwen. De ellende begint al na het aanmelden; voor je het weet ligt er een dik...

Lees verder »

zware misleiding

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mevr Steens op 22/02/2012 om 12:05:

Ik heb mij onlangs ook aangemeld voor de speciale kortingsactie van Nuon voor de 3 jaar vaste tarieven variant. Nou mer...

Lees verder »