niet interessant voor consumenten
Geschreven door man 45 op 09/10/2011 om 08:51:
Het lijkt erop alsof ONEforONE alleen nog een leverancier is voor de zakelijke markt. De consumenten hebben te maken met hoge tarieven die vanaf begin dit jaar gelden. Lekker raar in een energiemarkt waar de prijzen dalen dat ik 45% teveel zou betalen. Ik kies nu dan ook direct een andere leverancier.
Informatie over ONEforONE »
Meer ervaringen met ONEforONE »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
5,0
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Meer ervaringen met ONEforONE
ben 65 euro duurder uit maar niet erg
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben al jaren klant bij OneforONE. En ben toch her en der gaan kijken bij andere energie leveranciers omdat die zeggen...
Lees verder »Geen onnozele computerstem
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ONEforONE is een zeer betrouwbare leverancier, afhandeling van vragen worden direct beantwoord en krijg geen onnozele co...
Lees verder »flinke besparing
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben zelf al klant bij one for one sinds de start van het bedrijf, en heb in de loop der jaren e.e.a. meegemaakt, zoal...
Lees verder »geen spijt van de overstap
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Sinds vorig jaar ben ik overgestapt op ONEforONE en ik heb er absoluut geen spijt van. Je krijgt direct iemand aan de li...
Lees verder »geen grote fan 1for1
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ben zelf geen grote fan van OneFOROne; Heb een tijd bij die leverancier gezeten en sinds kort naar Electrabel overgestap...
Lees verder »