flinke besparing

Geschreven door Mario op 13/12/2011 om 18:09:

Ik ben zelf al klant bij one for one sinds de start van het bedrijf, en heb in de loop der jaren e.e.a. meegemaakt, zoals verkeerde afrekening, info vragen enz.

Ik werd altijd netjes te woord gestaan, binnen een week een nieuwe, juiste rekening altijd in combinatie met een excuusbrief. Ook telefonisch netjes geholpen .

En je meterstanden doorgeven via internet is ook mogelijk en ook je voorschotten kun je allemaal online regelen.

Waardering

4,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo ONEforONE
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met ONEforONE

ben 65 euro duurder uit maar niet erg

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Charlie L op 14/04/2012 om 11:49:

Ik ben al jaren klant bij OneforONE. En ben toch her en der gaan kijken bij andere energie leveranciers omdat die zeggen...

Lees verder »

Geen onnozele computerstem

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Virginia Jonkers (eindhoven) op 01/02/2012 om 09:17:

ONEforONE is een zeer betrouwbare leverancier, afhandeling van vragen worden direct beantwoord en krijg geen onnozele co...

Lees verder »

geen spijt van de overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door rotterdammer op 11/12/2011 om 07:54:

Sinds vorig jaar ben ik overgestapt op ONEforONE en ik heb er absoluut geen spijt van. Je krijgt direct iemand aan de li...

Lees verder »

niet interessant voor consumenten

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door man 45 op 09/10/2011 om 08:51:

Het lijkt erop alsof ONEforONE alleen nog een leverancier is voor de zakelijke markt. De consumenten hebben te maken met...

Lees verder »

geen grote fan 1for1

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jonne de Leeuw op 07/10/2011 om 11:59:

Ben zelf geen grote fan van OneFOROne; Heb een tijd bij die leverancier gezeten en sinds kort naar Electrabel overgestap...

Lees verder »