Ervaringen met Orro Energy

Hieronder vindt u alle ervaringen van onze bezoekers met Orro Energy. Wilt u ook uw ervaring met deze of een andere energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

Ervaringen zijn gesorteerd op prijs product:

Goede service tegen goede prijs

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne op 17/04/2012 om 15:17

Ze hebben de zaakjes hier prima voor elkaar. Mijn telefoontje voor het doorgeven van de meterstanden werd direct opgenom...

Lees verder »

Zeer tevreden over prijs en service

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marianne op 11/03/2012 om 22:05

Een klantenservice die mijn telefoontje binnen 5 seconde opneemt vind je niet vaak en volgens mij zeker niet in de energ...

Lees verder »

geen klachten so far

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerritsen op 09/04/2012 om 15:38

Ik ben onlangs overgestapt van Main Energie na Orro Energy word tot nu toe vrijwel altijd correct behandeld bij Orro. T...

Lees verder »

belachelijk bedrijf

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dolf Meertens op 31/10/2011 om 07:38

Echt een belachelijk bedrijf; sinds vorige maand hebben ze mijn maandelijkse termijn verhoogt naar 429 euro per maand. V...

Lees verder »

bij Orro gaat het altijd mis

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Morena DD op 06/03/2012 om 21:59

Bij Orro Energy gaat het vooral mis omdat ze elke keer mijn meterstanden moeten schatten terwijl ik de kaart altijd netj...

Lees verder »

boete ivm vakantie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sabine op 15/04/2012 om 11:45

Na 1 keer te laat te hebben betaald ivm vakantie kreeg ik meteen een boete van 47,50! Echt schandalig hoe ze omgaan met...

Lees verder »

opzeggen kost 460 euro!!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tamara op 22/11/2011 om 09:34

4 maanden geleden opgezegd bij Orro Energy en kreeg ineens een opzegrekening van 460 euro of ik die even heel snel wilde...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1