Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Energierekening

eerlijke leverancier

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Lucassen met Frivius energie

Vorig jaar december overgestapt naar Frivius. Eigenlijk wilde ik eerder overstappen maar was te laat met opzeggen bij Nu...

Lees verder »

geen meteropnamekaart

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Edwin met Frivius energie

Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...

Lees verder »

6 maanden ineens

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Niels kerstholt met Innova Energie

Innova schrijft maanden niets af en dan schrijven ze ineens de voorschotten voor 6 maanden ineens af. De jaarnota wordt...

Lees verder »

dubbele meter scam

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Eitan S met Eneco

Ik woon in een klein appartement van 59m2 met stadsverwarming. Het is een duurzame woning met perfecte isolatie in de he...

Lees verder »

schitterende bedrijf

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Wouter met Eneco

Eneco is een schitterend bedrijf en ik snap al die kritiek en commentaar van die mensen op deze website niet. Ben nu al...

Lees verder »

een grote bende

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Tatiana met E.ON Benelux

Ik ben niet te spreken over de service die E-On levert. Voordat ik klant werd had ik duidelijk gevraagd hoe het precies...

Lees verder »

al 6 maanden bezig

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Jamila met Energiedirect.nl

IK ben nu al 6 maanden bezig met Energiedirect om mijn teveel betaalde nota's terugbetaald te krijgen. Het meest verv...

Lees verder »

veel beter dan eneco

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Miriam met Energiedirect.nl

Nadat het bij ENECO behoorlijk mis ging met de aanmelding, heb ik contact gelegd met energiedirect. Ze waren erg prettig...

Lees verder »

innovatieve leverancier

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door bart bordonis met E.ON Benelux

Nu sinds 4 weken overgestapt op E-On. Een heel innovatief concept, ik wilde al maanden geleden overstappen maar had gee...

Lees verder »

soepele overstap

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Lennart met UnitedConsumers

Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar UnitedConsumers, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden....

Lees verder »

helemaal mee eens

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:

Ik ervaar precies hetzelfde als de bovenstaande ervaring met de Noord-Hollandse Energie Coöperatie. Wat ik enorm...

Lees verder »

moet 133& bijbetalen

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Michelle met Greenchoice

Ooit was ik zeer te spreken over Greenchoice. Heb altijd mijn rekeningen op tijd betaald, nu heb ik een jaarafrekening o...

Lees verder »

geen spijt van de overstap

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door rotterdammer met ONEforONE

Sinds vorig jaar ben ik overgestapt op ONEforONE en ik heb er absoluut geen spijt van. Je krijgt direct iemand aan de li...

Lees verder »

Geen onnozele computerstem

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Virginia Jonkers (eindhoven) met ONEforONE

ONEforONE is een zeer betrouwbare leverancier, afhandeling van vragen worden direct beantwoord en krijg geen onnozele co...

Lees verder »

Frivius hald op

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Marijke met Frivius energie

Wij zijn al jaren klant bij frivius en het moederbedrijf eneco heeft besloten te stoppen met de klanten bij Frivius. All...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Geertje met Westland Energie

ben erg te spreken over de overstap; 4 maanden terug zaten we nog bij de Eneco maar dat was niet zo leuk. De service van...

Lees verder »

overstap super geregeld

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door P.K Zwierkink met Oxxio

Oxxio heeft onze overstap super geregeld zonder problemen. Allereerst ontvingen we een duidelijk overzicht van de stappe...

Lees verder »

strenge winter toeslag

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Marcel Buissink met Nuon

zat bij Essent voor 288,99 per maand Ik betaalde nooit bij maar kreeg altijd geld terug. Ik stapte over naar Nuon want...

Lees verder »

veel praatjes maar....

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Michael Roch met UnitedConsumers

Omdat wij al sinds iets meer dan 2 maanden in onze nieuwe woning woonden en dus aan Nuon hebben door betaald en dus niet...

Lees verder »

Zeer tevreden over prijs en service

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Marianne met Orro Energy

Een klantenservice die mijn telefoontje binnen 5 seconde opneemt vind je niet vaak en volgens mij zeker niet in de energ...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15