Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Energierekening

zeer tevreden over Oxxio

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Irma en Karel met Oxxio

Wij zijn al zo'n 3 jaar klant bij Oxxio en kunnen ons totaal niet vinden in alle ervaringen op deze website. Bij ons gaa...

Lees verder »

zeer tevreden over

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Jeroen P met UnitedConsumers

ik heb al bij meerder leveranciers gezeten van A t/m Z maar UnitedConsumers is tot nu toe met pluim de beste leverancier...

Lees verder »

350 euro retour gekregen

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Dennis Witkamp met UnitedConsumers

Vandaag 350 euro retour gekregen op mijn jaarrekening!!! Ben hier erg over te spreken! Verder heb ik goede ervaringen me...

Lees verder »

Advies van mijn dochter

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Mayta B met Anode

Op advies van mijn dochter overgestapt op stroom en gas vast tarief voor een periode van 12 maanden. Telefonisch bespro...

Lees verder »

oplichters die oxxio

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Samira met Anode

Alweer bijna een jaar klant van Anode wat me stukken beter bevalt dan Oxxio(oplichters). De facturen zijn erg duidelijk...

Lees verder »

"TUSSENTIJDSE NOTA"(volgens NEM)

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:

Voorbeeld van ons: PUUR ALLEEN DE VERBRUIKTE HOEVEELHEDEN (volgens NEM) JAARNOTA:(volgens NEM) 3 januari 2013 ontva...

Lees verder »

Jammer, ze leken zo eerlijk

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door K.M. Liernur met Nederlandse Energie Maatschappij

WEET CEO SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT? Naar onze mening; Pleegt de NEM VALSHEID I...

Lees verder »

goedkoper en goede service

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Thomas K met Atoomstroom

ik vind dat de jongens van atoomstroom goed bezig zijn. in eerste instantie bieden ze gas en licht aan tegen spotprijzen...

Lees verder »

niet heel eerlijk

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Ruben van Traa met Robin Energie

Ik ben erg tevreden over RobinEnergie. Ze zouden wel iets transparanter mogen zijn wat betreft de beloofde kortingen. Er...

Lees verder »

waardeloze service

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Mirjam met DELTA

Erg leuk dat dit bedrijf zich profileert als opwekker van duurzame stroom maar de waardeloze service is echt om te huile...

Lees verder »

prima leverancier

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Gerard met DELTA

Delta energie is een prima leverancier. Overgang was top, berichtgeving en informatievoorziening op de website spreken v...

Lees verder »

tijd om over te stappen

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Martin Dillemans met DELTA

Na een jaar bij DELTA te hebben gezeten heb ik nu de keus gemaakt om over te stappen. Ben vorig jaar verhuisd en de wijz...

Lees verder »

slechte klantenservice

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Anastasia met DELTA

Klantenservice geeft geen antwoord op mijn mailtjes of een automatisch antwoord met de mededeling dat ik ze beter kan be...

Lees verder »

nooit klachten gehad

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Michel van t'Geloof met DONG Energy

De klantenservice is redelijk bereikbaar. Waar maak je nou nog mee dat je echt meteen een persoon aan de lijn krijgt. We...

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Marciano Millenaar met DONG Energy

Hoi Hoi, Ik wilde even doorgeven dat ik niets dan goede ervaringen heb gehad met Dong energy. Echt een aanrader fijne...

Lees verder »

een tevreden klant

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Harrison Kaplan met Electrabel

ook ik ben nu zeer tevreden over Electrabel en haar levering. Neem nu al bijna 2 jaar stroom en gas af via Electrabel en...

Lees verder »

snelle klachtoplossing

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Lindabella met Electrabel

Toen ik de meterstand te laat had doorgegeven en Electrabel zelf een schatting maakte duurde 3 weken voordat het was opg...

Lees verder »

stukken beter dan Oxxio

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Claudine met Era Energy

Na eindelijk verlost te zijn van een ellendig jaar bij Oxxio, kan het natuurlijk alleen maar beter zijn. En Era ENergy v...

Lees verder »

voorschot 8 maanden ineens

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door moeder van 3 met Era Energy

Ik geef Era Energy een negatieve beoordeling omdat ik de dupe ben geworden van de financiële afdeling van dit bedrijf...

Lees verder »

voorschot 8 maanden ineens

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door moeder van 3 met Era Energy

Ik geef Era Energy een negatieve beoordeling omdat ik de dupe ben geworden van de financiële afdeling van dit bedrijf...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15