Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Energierekening
positieve leverancier
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik ben nu zo'n 6 maanden klant bij woonenergie naar mijn volle tevredenheid. Vooral de prijs is uitstekend. Wat ik ook e...
Lees verder »goede klantenservice
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin een beetje huiverig was voor een overstap naar een andere energieleverancier....
Lees verder »grote teleurstelling
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen bij deze leverancier die mijn vragen goed kan beantwoorden en dan vooral...
Lees verder »grootschalige diefstal
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Windunie bedriegt de consument op zeer grote schaal. Zo gaat savonds pas om 23.25 uur de meter op goedkope stroom, i.p.v...
Lees verder »moeite met zonnepanelen
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de pla...
Lees verder »goede klantenservice
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Goede snelle contacten met de klantenservice. Ben altijd correct en fatsoenlijk te woord gestaan. klachtenafhandeling k...
Lees verder »fijn overstappen
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Had een contract lopen bij Nuon, met 2 verschillende eind dagen voor gas en licht. De medewerker MAIN Energie die mij b...
Lees verder »niet goedkoop maar wel goed
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
We zijn al 2,5 jaar klant van MAIN ENERGIE en altijd naar volle tevredenheid. Het interesseert ons niet of andere levera...
Lees verder »foutieve rekeningen
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
6 maanden klant en tot nu toe slechts 1 correcte nota gehad van Frivius. Er worden veel fouten in gemaakt waar ik telken...
Lees verder »professionele klantenservice
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Echt een super service gehad bij Innova. Ik had wat vragen over de rekening en werd heel goed te woord gestaan door de m...
Lees verder »slechtste leverancier ooit
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik heb nog nooit zo'n slechte leverancier gehad! Ze beweren glashard mijn opgave van meterstanden niet te hebben ontvang...
Lees verder »blijft maar incasseren
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Overgestapt gemaakt naar Nuon. Eneco bleef ondertussen rustig maandelijks door incasseren. Bij informeren omtrent deze g...
Lees verder »ze doet haar best maar helpt niets
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ondertussen zeker tussen 10 tot 20 keer contact gehad met Eneco. Ik heb al mijn informatie waaruit blijkt wat de gecorr...
Lees verder »acceptgiro problemen
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Nu men bij Eneco af wil van de acceptgiro, krijgen we ineens een korte betalingstermijn van maximaal 2 weken van dag va...
Lees verder »ben erg tevreden
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ben erg tevreden over eneco en wel om de onderstaande redenen. 1 Prijs 32% korting op gas helemaal goed 2 Klantense...
Lees verder »niet overstappen aub
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Helaas heb ik zelden zo’n slecht bedrijf met onprettige service gezien!!De bereikbaarheid van de klantenservice i...
Lees verder »duidelijk & eerlijk
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
eindelijk een duidelijke en eerlijke maatschappij, na jaren veel problemen te hebben gehad met Nuon ben ik blij dat ik n...
Lees verder »fijne klantenservice
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
ben nog niet zo lang klant bij EinitedConsumers maar het bevalt allemaal prima; tot nu toe 1 x een probleempje gehad bet...
Lees verder »complete hel op aarde
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
ik ben 65 jaar , nu al bijna een jaar in conflict met oxxio. inmiddels ia het een complete hel op aarde die niet zomaar...
Lees verder »fijne en gemakkelijke overstap
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Tijdens de oplevering van mijn nieuwe woning heeft E-On helemaal kosteloos voor ons de aanvraag geregeld voor de leverin...
Lees verder »