niks meer gehoord

Geschreven door Heleen op 09/11/2011 om 12:26:

Afgelopen februari heb ik me aangemeld bij Oxxio voor groene stroompakket. Een week later kreeg ik een bevestigingsbrief daarna niets meer gehoord over het verdere verloop van mijn aanmelding Vorige week heb ik nog gebeld met de klantenservice, toen lag het aan het feit dat ik via een internetsite was aangemeld???.

Ik vind het allemaal een raar verhaal en mijn vertrouwen in deze levrancier is tot een dieptepunt gedaald.

Waardering

2,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Oxxio
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Oxxio

binnen een maand 2x afrekening

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Roellie op 03/07/2014 om 21:20:

Sinds januari van dit jaar ben ik overgestapt van Energiedirect naar oxxio...oxxio zou de overstap zonder financiele gev...

Lees verder »

De Ipad koop je er zelf bij...

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Britt op 11/05/2014 om 19:37:

Ik ga verhuizen en had me al aangemeld voor Oxxio, de energietarieven verschillen niet heel erg met de rest en de aanbie...

Lees verder »

geen actie voor trouwe klanten

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Harold op 17/05/2013 om 20:28:

Oxxio doet niets voor trouwe klanten. ben al van af het begin klant bij Oxxio maar geen tablet of andere aanbiedingen vo...

Lees verder »

oplichterij voorschot bedrag;

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door neeha op 20/10/2012 om 12:36:

dat hele Oxxio is allemaal oplichterij; vroeger woonde ik in een 1kamer flat met mijn man en onze zoon; we gebruiken wei...

Lees verder »

Afpersingsbedrijf OXXIO

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dennis op 08/07/2012 om 15:10:

Wat een waardeloos bedrijf dat hele OXXIO, nu proberen ze mij af te persen omdat ze doodleuk een extra stroom meter in r...

Lees verder »