Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

leuke welkomstpremie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Remko K met Nuon

Het fijne aan Nuon is het volgende ze hebben geen dure belnummers, geen boetes voor te laat betalen en je krijgt een wel...

Lees verder »

betrouwbare leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Tony Maloni met Nuon

Betrouwbare leverancier. Contract van 1 jaar loopt nu bijna af, maar verleng het graag weer want ben tevreden . Alleen j...

Lees verder »

exklanten geven ze niks om

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Martijn met Nuon

Op 1 oktober 2010 ben ik overgestapt naar een Electrabel ,drie maanden ndat ik de eindnota van Nuon had ontvangen. Omdat...

Lees verder »

erg behulpzame helpdesk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door 3 bewoners Scheepkwartier met Nuon

Wij hebben ons samen met 3 andere eigenaren uit ons wooncomplex aangemeld bij Nuon. De overstap is inmiddels rond en p...

Lees verder »

zeer tevreden over Oxxio

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Irma en Karel met Oxxio

Wij zijn al zo'n 3 jaar klant bij Oxxio en kunnen ons totaal niet vinden in alle ervaringen op deze website. Bij ons gaa...

Lees verder »

duidelijk gesprek

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sietse met UnitedConsumers

Laatst had ik een verkoper van UnitedConsumers aan de deur staan. Deze jongeman heeft mij alles verteld over de werkwijz...

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Robbie Verspui met UnitedConsumers

Ik heb tot nu toe altijd goede contacten gehad met de klantenservice; ik word altijd snel en vooral correct te woord ges...

Lees verder »

probleem snel opgelost

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gabriella Marciano met UnitedConsumers

Ik heb nu al meerdere malen problemen gehad met notas omdat ik volgens hun de verkeerde meterstanden had doorgegeven. Ik...

Lees verder »

ben erg tevreden

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Thomas met Oxxio

Wij hebben absoluut geen op of aanmerkingen over de service van Oxxio . Al meer dan 2 jaar zijn wij zeer content jaar; a...

Lees verder »

Slechte betaler

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dorethé Rollenvanger met WoonEnergie

Jaren geef ik de meterstanden door begin augustus en volgt de afrekening half september.Aangezien ik altijd geld terug k...

Lees verder »

Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Burger met WoonEnergie

Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekening...

Lees verder »

Jammer, ze leken zo eerlijk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door K.M. Liernur met Nederlandse Energie Maatschappij

WEET CEO SWINKELS WEL WAT ZIJN PERSONEEL DOET OF IS DIT ZIJN OPDRACHT? Naar onze mening; Pleegt de NEM VALSHEID I...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lucas Baanstra met Atoomstroom

Wij zijn vorig jaar toen we verhuisden naar onze nieuwe woning overgestapt naar AtoomStroom. Ik ben helemaal niet van me...

Lees verder »

grootste fout ooit

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marleen met Oxxio

Wij zijn sinds 22 april 2010 klant bij Oxxio en dit is de grootste fout die wij ooit hebben gemaakt! Wij zijn nu al m...

Lees verder »

niet heel eerlijk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ruben van Traa met Robin Energie

Ik ben erg tevreden over RobinEnergie. Ze zouden wel iets transparanter mogen zijn wat betreft de beloofde kortingen. Er...

Lees verder »

waardeloze service

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mirjam met DELTA

Erg leuk dat dit bedrijf zich profileert als opwekker van duurzame stroom maar de waardeloze service is echt om te huile...

Lees verder »

prima leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Gerard met DELTA

Delta energie is een prima leverancier. Overgang was top, berichtgeving en informatievoorziening op de website spreken v...

Lees verder »

betrouwbare leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Joost Berk met DONG Energy

DONG Energy is een zeer betrouwbare energie leverancier, afhandeling van mijn vragen worden direct beantwoord en ik krij...

Lees verder »

groene stroom zelfde prijs

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Karel met DONG Energy

Ik zit nu sinds zomer 2010 bij Ding, en heb er nog geen moment spijt van gehad. Inmiddels zijn we jaar verder, heb ik mi...

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marciano Millenaar met DONG Energy

Hoi Hoi, Ik wilde even doorgeven dat ik niets dan goede ervaringen heb gehad met Dong energy. Echt een aanrader fijne...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15