Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

volle tevredenheid

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marc Coemans met E.ON Benelux

Al jaren betaal ik mijn stroom en gasverbruik via E.On naar volle tevredenheid. Als er al eens iets fout gaat is dat alt...

Lees verder »

een tevreden klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Harrison Kaplan met Electrabel

ook ik ben nu zeer tevreden over Electrabel en haar levering. Neem nu al bijna 2 jaar stroom en gas af via Electrabel en...

Lees verder »

komen beloftes niet na

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jeanette met WoonEnergie

Stap niet over op deze leverancier ze komen de beloftes die ze maken voor langlopende contracten namelijk niet na! Ze be...

Lees verder »

grootschalige diefstal

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ronald van Straten met Windunie

Windunie bedriegt de consument op zeer grote schaal. Zo gaat savonds pas om 23.25 uur de meter op goedkope stroom, i.p.v...

Lees verder »

moeite met zonnepanelen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B Gaastra met Windunie

Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de pla...

Lees verder »

geld blijft in nederland

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door boer uit friesland met Windunie

Bij mij aan de deur stond laatst een adviseur van windunie. Hij heeft mij de voordelen van windunie uitgelegd. zoals dat...

Lees verder »

bevalt allemaal goed

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Bobbie met Windunie

Toen wij 4 jaar geleden ons huis huurden, zijn we klant geworden bij Windunie op aanraden van onze buren. We hebben nooi...

Lees verder »

wat een rot bedrijf

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Koen van Klinken met MAIN Energie

Zeer slechte ervaringen met MAIN Energie!! Door het niet toesturen van papierwerk voor de meterstand aan mij hebben ze d...

Lees verder »

geen meteropnamekaart

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Edwin met Frivius energie

Opzich zijn we tevreden met Frivius; het enige nadeel dat we tot nu toe ondervinden is dat we geen kaart voor de meterop...

Lees verder »

een grote puinhoop!!!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Remco B met Innova Energie

het is gewoon een puinhoop bij Innova. ze maken daar heel veel fouten dat het gewoon teveel is om allemaal op te schrij...

Lees verder »

6 maanden ineens

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Niels kerstholt met Innova Energie

Innova schrijft maanden niets af en dan schrijven ze ineens de voorschotten voor 6 maanden ineens af. De jaarnota wordt...

Lees verder »

professionele klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. Brackenie met Innova Energie

Echt een super service gehad bij Innova. Ik had wat vragen over de rekening en werd heel goed te woord gestaan door de m...

Lees verder »

tevreden met mijn overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Onno Zwart met Innova Energie

Innova heeft mij een goed aanbod gedaan waardoor ik ben overgestapt. Als nieuwe klant krijg ik een flinke korting op mij...

Lees verder »

niet over te spreken

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lonneke met E.ON Benelux

Ik ben echt schandalig behandeld door dit bedrijf na mijn overstap. Ik was al niet tevreden over de service maar na mijn...

Lees verder »

slechte ervaring met NEM

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:

heb hele slechte ervaringen met het beantwoorden van mijn vragen, wacht nu al meer dan 5 maanden op antwoord. Eindnotas...

Lees verder »

slechtste leverancier ooit

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jochem met Eneco

Ik heb nog nooit zo'n slechte leverancier gehad! Ze beweren glashard mijn opgave van meterstanden niet te hebben ontvang...

Lees verder »

blijft maar incasseren

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ronny met Eneco

Overgestapt gemaakt naar Nuon. Eneco bleef ondertussen rustig maandelijks door incasseren. Bij informeren omtrent deze g...

Lees verder »

ze doet haar best maar helpt niets

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Marciella met Eneco

Ondertussen zeker tussen 10 tot 20 keer contact gehad met Eneco. Ik heb al mijn informatie waaruit blijkt wat de gecorr...

Lees verder »

wat een slecht bedrijf

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Wiemer Kuik met Eneco

wat een slecht bedrijf! Hele lange wachttijden bij de klantenservice, en vervolgens niet eens goed te woord gestaan. To...

Lees verder »

slechte privacy

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Helena Kipric met Eneco

Zonder mijn medeweten heeft iemand anders mijn correspondentieadres bij Eneco kunnen veranderen waardoor ik nu allemaal...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15