Niets te klagen

Geschreven door Carla op 23/08/2011 om 08:13:

heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met RobinEnergy. Ben sinds dag 1 altijd goed geholpen zowel per telefoon als per e-mail. Kan me ook niet vinden inde andere ervaringen; bij mij waren ze heel flexibel in het te bepalen voorschot. en ik heb geen problemen met de automatische incassos omdat je dan tenminste weet dat je wel altijd op tijd betaalt.

Waardering

10,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Robin Energie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Robin Energie

Bewindvoerder & Curator zeer blij met Robin

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Spado Budget Beheer op 15/12/2013 om 08:05:

Niet dan lof voor Robin Energie. Werkt snel Persoonlijk contact mogelijk voor bewindvoerder / Curator Afspraken zijn...

Lees verder »

Tien euro overhead en profit in abonnementvorm.

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door I. Visser op 26/09/2013 om 17:15:

Wat ik zo duidelijk en nuchter vind is dat je tien euro betaald en de rest tegen leveringskosten en belasting/netwerkbeh...

Lees verder »

ruim voldoende goed

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dhr. Gerritsen op 11/03/2012 om 16:47:

Niets dan lof voor deze energieleverancier. Het is volgens mij wel alleen een tussenpersoon maar hoe dan ook ze hebben h...

Lees verder »

niet heel eerlijk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ruben van Traa op 02/10/2011 om 11:54:

Ik ben erg tevreden over RobinEnergie. Ze zouden wel iets transparanter mogen zijn wat betreft de beloofde kortingen. Er...

Lees verder »