ruim voldoende goed

Geschreven door Dhr. Gerritsen op 11/03/2012 om 16:47:

Niets dan lof voor deze energieleverancier. Het is volgens mij wel alleen een tussenpersoon maar hoe dan ook ze hebben hun zaakjes wel geregeld. Klantenservice is altijd bereikbaar zonder lange wachttijden en de tarieven vind ik ook erg laag.

Vooral de eerste rekening die ik kreeg was echt reden om tevreden te zijn met mijn overstap; de rekening was zo'n 30% lager dan dat ik gewend was bij Oxxio

Waardering

9,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Robin Energie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Robin Energie

Bewindvoerder & Curator zeer blij met Robin

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Spado Budget Beheer op 15/12/2013 om 08:05:

Niet dan lof voor Robin Energie. Werkt snel Persoonlijk contact mogelijk voor bewindvoerder / Curator Afspraken zijn...

Lees verder »

Tien euro overhead en profit in abonnementvorm.

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door I. Visser op 26/09/2013 om 17:15:

Wat ik zo duidelijk en nuchter vind is dat je tien euro betaald en de rest tegen leveringskosten en belasting/netwerkbeh...

Lees verder »

niet heel eerlijk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ruben van Traa op 02/10/2011 om 11:54:

Ik ben erg tevreden over RobinEnergie. Ze zouden wel iets transparanter mogen zijn wat betreft de beloofde kortingen. Er...

Lees verder »

Niets te klagen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Carla op 23/08/2011 om 08:13:

heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met RobinEnergy. Ben sinds dag 1 altijd goed geholpen zowel per telefoon als...

Lees verder »