administratieve rompslomp

Geschreven door Vicky op 10/02/2012 om 12:07:

Nou nou nou ik hoop dat ik me nooit meer zo druk zal maken als ik nu doe over mijn leverancier. Ik ben al 3 weken bezig om een bedrag van maar liefst 298 euro teruggestort te krijgen dat Westland zonder enige reden van mijn giro had afgeschreven. Heb het geld hard nodig voor mijn wintersport dus hoop dat ik het snel terug krijg. Zoiezo meld ik me af bij dit bedrijf als mijn contract afloopt; de kosten zijn lang niet zo goedkoop als ze doen voorkomen.

Waardering

3,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Westland Energie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Westland Energie

fijne klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door April McKenzie op 21/04/2012 om 10:35:

Ben erg te spreken over de vriendelijke medewerkers van de klantenservice van Westland Energie. Vorige week gebeld omdat...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Geertje op 18/04/2012 om 07:48:

ben erg te spreken over de overstap; 4 maanden terug zaten we nog bij de Eneco maar dat was niet zo leuk. De service van...

Lees verder »

prijzen zijn veel duurder

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Mike Adriano op 03/03/2012 om 17:46:

Heb geen klachten over de levering of over de service maar vooral over de prijs. Ik had op internet een uitgebreide verg...

Lees verder »

een trouwe afnemer

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Boer Ate op 27/12/2011 om 10:02:

Ik ben al jaren een trouwe afnemer van Westland zowel voor onze woning als voor onze kassen betalen wij een zeer gunstig...

Lees verder »

gemiddeld tevreden

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door milieubewust op 14/12/2011 om 19:53:

Woon nu al zo'n 2 jaar in het westland en ben toen direct klant gewordne bij Westland op aanraden van mijn buren. Ik heb...

Lees verder »